Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Przestrzegam przed sprzedającym to Audi – Opowiem całe zajście od początku, sprzedaje swoje Coupe, a najchętniej zamienię na Audi w Quattro, więc zgłosił się do mnie Pan od Audi wyżej 
"Audi A4 QUATTRO !!! 2.8 + Gaz !! POLECAM !!"
z propozycją zamiany na moje auto, po dłuższych rozmowach i na portalu jak i przez telefon, ustaliliśmy, spotkanie w Grójcu pod Warszawą (ja z Podlasia on z Dolnego Śląska) wszystko pięknie ładnie Niedziela 14:00 spotkanie w Grójcu. Rano zapakowałem letnie koła i zawieszenie, wziąłem komplet dokumentów itp. i wraz z kolegami ruszyliśmy na spotkanie i obejrzenie ew. zamianę. Po przejechaniu ok. 70km na szczęście coś mnie tknęło, aby zadzwonić i się upewnić czy delikwent już wyruszył i zmierza w stronę Grójca, a w słuchawce usłyszałem, że musiał jechać do pracy i chciałby przełożyć spotkanie na 15:00, ok myślę poczekamy. Za około godzinę dzwonię by się dowiedzieć czy jedzie, koleś odpowiada, że za 20 min da mi znać co i jak, myślę ok, ostatnia szansa, czekam i czekam 20 minut,30,40,60 dzwonię, nie odbiera około 20 prób w przeciągu godziny i nic, żeby nie było, że obwiniam bezkarnie, że mogło coś się stać, po jakimś czasie zadzwoniłem z telefonu kolegi, odebrał po czym rozłączył się, prawdopodobnie poznał mój głos, dość w szybkim czasie aukcja została usunięta z mojej strony, zmarnowane paliwo, czas i kupę nerwów... Także przestrzegam przed tym Audi, charakterystyczny początek nr. rej. ONAR 2.8-lpg sekwencja Quattro. Pozdrawiam, trzeba walczyć z gówniarzerią i chamstwem...
    Opowiem całe zajście od początku, sprzedaje swoje Coupe, a najchętniej zamienię na Audi w Quattro, więc zgłosił się do mnie Pan od Audi wyżej
    "Audi A4 QUATTRO !!! 2.8 + Gaz !! POLECAM !!"
    z propozycją zamiany na moje auto, po dłuższych rozmowach i na portalu jak i przez telefon, ustaliliśmy, spotkanie w Grójcu pod Warszawą (ja z Podlasia on z Dolnego Śląska) wszystko pięknie ładnie Niedziela 14:00 spotkanie w Grójcu. Rano zapakowałem letnie koła i zawieszenie, wziąłem komplet dokumentów itp. i wraz z kolegami ruszyliśmy na spotkanie i obejrzenie ew. zamianę. Po przejechaniu ok. 70km na szczęście coś mnie tknęło, aby zadzwonić i się upewnić czy delikwent już wyruszył i zmierza w stronę Grójca, a w słuchawce usłyszałem, że musiał jechać do pracy i chciałby przełożyć spotkanie na 15:00, ok myślę poczekamy. Za około godzinę dzwonię by się dowiedzieć czy jedzie, koleś odpowiada, że za 20 min da mi znać co i jak, myślę ok, ostatnia szansa, czekam i czekam 20 minut,30,40,60 dzwonię, nie odbiera około 20 prób w przeciągu godziny i nic, żeby nie było, że obwiniam bezkarnie, że mogło coś się stać, po jakimś czasie zadzwoniłem z telefonu kolegi, odebrał po czym rozłączył się, prawdopodobnie poznał mój głos, dość w szybkim czasie aukcja została usunięta z mojej strony, zmarnowane paliwo, czas i kupę nerwów... Także przestrzegam przed tym Audi, charakterystyczny początek nr. rej. ONAR 2.8-lpg sekwencja Quattro. Pozdrawiam, trzeba walczyć z gówniarzerią i chamstwem...
    16 grudnia 2013, 18:13 przez binekbnk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    To i ja się pochwalę – Moja Viki którą zakupiłem jakieś 3tyg temu. Silnik 2.0 16V 136KM z edycji CD. Gaz sekwencja.
4x poduchy
ABS
system kontroli trakcji
klima
el. szyby, lusterka
podgrzewane lusterka
palony z guziczka
Alusy
i wiele innych...
Nie zamienię Opla na żadnego innego
Emblematy są, ale są "odświeżane"
    Moja Viki którą zakupiłem jakieś 3tyg temu. Silnik 2.0 16V 136KM z edycji CD. Gaz sekwencja.
    4x poduchy
    ABS
    system kontroli trakcji
    klima
    el. szyby, lusterka
    podgrzewane lusterka
    palony z guziczka
    Alusy
    i wiele innych...
    Nie zamienię Opla na żadnego innego
    Emblematy są, ale są "odświeżane"
    29 kwietnia 2013, 20:03 przez MrCzarny93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Chrysler ME Four-Twelve (Prototyp) – V12 6.0L - cztery turbosprężarki
 
Moc: 850 KM przy 5750 obr/min

Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 2500 - 4500 obr/min

moc przenoszona na oś tylną - 7 biegowa sekwencja

Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s

Prędkość maksymalna: 400 km/h

Masa - 1310kg

Szkoda że nigdy nie wszedł do produkcji. Byłby to jedyny prawdziwy sportowy przedstawiciel Chrysler'a
    V12 6.0L - cztery turbosprężarki

    Moc: 850 KM przy 5750 obr/min

    Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 2500 - 4500 obr/min

    moc przenoszona na oś tylną - 7 biegowa sekwencja

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s

    Prędkość maksymalna: 400 km/h

    Masa - 1310kg

    Szkoda że nigdy nie wszedł do produkcji. Byłby to jedyny prawdziwy sportowy przedstawiciel Chrysler'a
    15 kwietnia 2013, 11:00 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saabinka – Skoro wszyscy to i ja. Oto mój saab 900S (130KM). Benzyna/Gaz (sekwencja).
    Skoro wszyscy to i ja. Oto mój saab 900S (130KM). Benzyna/Gaz (sekwencja).
    22 czerwca 2012, 19:46 przez Patrol132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj