Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Policia – "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
    "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
    Pamiętamy! – 6 stycznia 2015 r. dotarła do nas tragiczna wiadomość o śmierci Michała Hernika. Motocyklista zginął podczas trzeciego etapu najtrudniejszego rajdu świata. Dla Hernika był to debiut w Rajdzie Dakar. Przez ostatnie dwa lata przygotowywał się do startu wspólnie z innym motocyklistą Pawłem Stasiaczkiem. Po bezdrożach Argentyny, Chile i Boliwii Hernik jechał motocyklem KTM. Ochrzcił go "Baby". Po dwóch etapach krakowianin zajmował 84 miejsce. Na metę trzeciego etapu już nie dotarł. Po kilku godzinach pojawiła się informacja, że na trasie z San Juan do Chilecito Hernik został znaleziony martwy. 30 stycznia 2015 r. obchodziłby 40 urodziny. Start w Rajdzie Dakar miał być dla niego prezentem.
    6 stycznia 2015 r. dotarła do nas tragiczna wiadomość o śmierci Michała Hernika. Motocyklista zginął podczas trzeciego etapu najtrudniejszego rajdu świata. Dla Hernika był to debiut w Rajdzie Dakar. Przez ostatnie dwa lata przygotowywał się do startu wspólnie z innym motocyklistą Pawłem Stasiaczkiem. Po bezdrożach Argentyny, Chile i Boliwii Hernik jechał motocyklem KTM. Ochrzcił go "Baby". Po dwóch etapach krakowianin zajmował 84 miejsce. Na metę trzeciego etapu już nie dotarł. Po kilku godzinach pojawiła się informacja, że na trasie z San Juan do Chilecito Hernik został znaleziony martwy. 30 stycznia 2015 r. obchodziłby 40 urodziny. Start w Rajdzie Dakar miał być dla niego prezentem.
    6 stycznia 2017, 12:52 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nakai-San Polska #2 – W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
    W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
    Nakai-San w Polsce – W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
    W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
    Porsche 911 993 & 964 – Pierwsze w Polsce Porsche RWB zbudowane pod okiem Akiry Nakai San podczas jego ostatniej wizyty w Polsce.
    Pierwsze w Polsce Porsche RWB zbudowane pod okiem Akiry Nakai San podczas jego ostatniej wizyty w Polsce.
    Kolejny film w moim wykonaniu. Trasa z Oxnard do San Diego.
    Pojazd: Peterbilt 579
    19 lutego 2016, 12:56 przez czareq234 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 stycznia 2016, 22:21 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stella Artois – Pierwsze RWB. Poligon testowy, na którym Nakai-San testuje wszystkie pomysły.
Ogołocona (980 kg!) 930 z '85 roku o mocy ok. 365 KM.
Legenda.
    Pierwsze RWB. Poligon testowy, na którym Nakai-San testuje wszystkie pomysły.
    Ogołocona (980 kg!) 930 z '85 roku o mocy ok. 365 KM.
    Legenda.
    27 grudnia 2015, 10:59 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    cardboardreality.tumblr.com