"San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
6 stycznia 2015 r. dotarła do nas tragiczna wiadomość o śmierci Michała Hernika. Motocyklista zginął podczas trzeciego etapu najtrudniejszego rajdu świata. Dla Hernika był to debiut w Rajdzie Dakar. Przez ostatnie dwa lata przygotowywał się do startu wspólnie z innym motocyklistą Pawłem Stasiaczkiem. Po bezdrożach Argentyny, Chile i Boliwii Hernik jechał motocyklem KTM. Ochrzcił go "Baby". Po dwóch etapach krakowianin zajmował 84 miejsce. Na metę trzeciego etapu już nie dotarł. Po kilku godzinach pojawiła się informacja, że na trasie z San Juan do Chilecito Hernik został znaleziony martwy. 30 stycznia 2015 r. obchodziłby 40 urodziny. Start w Rajdzie Dakar miał być dla niego prezentem.
W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
W czerwcu 2016 Akira Nakai-San ikona tuningu i założyciel "Rouh Welt Begriff"- sklepu tuningowego znanego z poszerzeń nadwozi do modeli Porsche 911, wykonał w Polsce dwa projekty oparte na modelach 933 i 964. Podziwialiśmy je na VervaStreetRacing.
Motocykl został zakupiony w 2001 roku w San Diego i został zdeponowany w firmie, która miała go przechować. W ten sposób przez 10 lat motocykl stał w oryginalnej skrzyni i czekał na swojego właściciela, który nigdy się nie pojawił. Zgodnie z umową w 2012 roku motocykl stał się własnością firmy i został wystawiony na aukcję, za 24 900 dolarów.