Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Kto chciałby taki salon? –
    18 listopada 2013, 20:15 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    40-letnie "nowe" Toyoty w opuszczonym salonie – Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

    Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

    Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

    Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
    Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

    Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    18 listopada 2013, 23:32 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co powiecie na taki salon? – Jest to salon Volkswagena połozony w  Wolfsburgu
    Jest to salon Volkswagena połozony w Wolfsburgu
    19 października 2013, 16:05 przez Emcio81 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    14 października 2013, 17:03 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dobry garaż to profesjonalny salon każdego Motokillera –
    10 września 2013, 0:42 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I taki salon, to ja rozumiem! –
    15 sierpnia 2013, 0:59 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wycieczka do Londynu... – ...tym razem salon Rolls Royce
    ...tym razem salon Rolls Royce
    14 sierpnia 2013, 11:18 przez ~Piotrek2233 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne fotografie

    VW Michała – X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
STS TUNING-SHOW 2013
MOTO INSPIRACJE
         
W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się     w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe)                         i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI  zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

Z poważaniem,

Włodzimierz Piotrowski

zgłoszenia samochodów:
e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl;  tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
    STS TUNING-SHOW 2013
    MOTO INSPIRACJE

    W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
    W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
    W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
    STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
    Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
    Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe) i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
    Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
    STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
    Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

    Z poważaniem,

    Włodzimierz Piotrowski

    zgłoszenia samochodów:
    e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl; tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    10 lipca 2013, 14:16 przez ~wlodek | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Salon –
    12 maja 2013, 18:23 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj