Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Dodge Vapor – Ktoś zna ten projekt USAF? Wykonali też Mustanga. Są to projekty czy też tuningi nieco inne niż na co dzień spotykamy. Jak dla mnie robota godna uwagi. Szkoda tylko że wnętrza tak kolosalnie zmienili bo z karoserii te auta są dla mnie arcydziełem!
    Ktoś zna ten projekt USAF? Wykonali też Mustanga. Są to projekty czy też tuningi nieco inne niż na co dzień spotykamy. Jak dla mnie robota godna uwagi. Szkoda tylko że wnętrza tak kolosalnie zmienili bo z karoserii te auta są dla mnie arcydziełem!
    Moje pierwsze 4 kółka – Drodzy motokillerzy. Niedługo mam zamiar kupić swoje pierwsze wozidełko. Zainteresowały mnie 4 różne samochody: VW Golf IV, Audi A4 b5, Mercedes W210 i BMW E46. Chciałbym wysłuchać waszych opinii na temat tych wozów, jakie są ich plusy i minusy. Dodam że interesują mnie tylko silniki diesla. Zależy mi na w miarę niskim spalaniu, ale przede wszystkim na komforcie i jakości wykonania. Najbardziej urzekł mnie Mercedes (ładna sylwetka i wnętrze, dobre silniki) lecz każdy wie że blacha w nich gnije niemiłosiernie. Według mojego ojca najlepszym wyborem jest Golf, mały oszczędny bezawaryjny. Gdyby nie gnijąca blacha pewnie bym wybrał Mercedesa. Ale to się jeszcze okaże. A więc co możecie powiedzieć mi o tych autkach, jakie jest wasze zdanie na ten temat?
    Drodzy motokillerzy. Niedługo mam zamiar kupić swoje pierwsze wozidełko. Zainteresowały mnie 4 różne samochody: VW Golf IV, Audi A4 b5, Mercedes W210 i BMW E46. Chciałbym wysłuchać waszych opinii na temat tych wozów, jakie są ich plusy i minusy. Dodam że interesują mnie tylko silniki diesla. Zależy mi na w miarę niskim spalaniu, ale przede wszystkim na komforcie i jakości wykonania. Najbardziej urzekł mnie Mercedes (ładna sylwetka i wnętrze, dobre silniki) lecz każdy wie że blacha w nich gnije niemiłosiernie. Według mojego ojca najlepszym wyborem jest Golf, mały oszczędny bezawaryjny. Gdyby nie gnijąca blacha pewnie bym wybrał Mercedesa. Ale to się jeszcze okaże. A więc co możecie powiedzieć mi o tych autkach, jakie jest wasze zdanie na ten temat?
    8 stycznia 2014, 22:07 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (38)
    Bella mia cz. IV – "... Jest to rodzaj choroby, entuzjazm do środka transportu. To jest sposób na życie, szczególny sposób pojmowania pojazdu silnikowego. Coś, co wymyka się definicji. Jej elementy są jak irracjonalne cechy ludzkiego ducha, które nie mogą być wyjaśnione przez logikę. Są to uczucia, pasja, z których każdy ma więcej do czynienia z serca niż z mózgu..."(Orazio Satta Puliga)
    "... Jest to rodzaj choroby, entuzjazm do środka transportu. To jest sposób na życie, szczególny sposób pojmowania pojazdu silnikowego. Coś, co wymyka się definicji. Jej elementy są jak irracjonalne cechy ludzkiego ducha, które nie mogą być wyjaśnione przez logikę. Są to uczucia, pasja, z których każdy ma więcej do czynienia z serca niż z mózgu..."(Orazio Satta Puliga)
    8 stycznia 2014, 9:58 przez FXX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne.

    BMW przedstawia prototypowy model M235i wyposażony w system bezpieczeństwa czuwający nad kierowcą w ekstremalnych sytuacjach.


    Tylko po co nam taki system w samochodach jest to kompletnie bezsensu. Według mnie BMW chciało pokazać że potrafią robić takie systemy i że są nadal w czołówce.
    8 stycznia 2014, 15:24 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Teraz w akcji – Niedawno dodawałem zdjęcie tych "kołpako-nakładek". Teraz czas na fotkę jak są w akcji. Nie dość, że zastosowanie przydatne to jeszcze wyglądają nieziemsko.
    Niedawno dodawałem zdjęcie tych "kołpako-nakładek". Teraz czas na fotkę jak są w akcji. Nie dość, że zastosowanie przydatne to jeszcze wyglądają nieziemsko.
    7 stycznia 2014, 18:05 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Moje Poldki – Ten który był i te które są
    Ten który był i te które są
    7 stycznia 2014, 15:04 przez ~Misiek12393 | Do ulubionych | Skomentuj
    Który ładniejszy? – Który Mercedes jest twoim zdaniem ładniejszy? Nowy czy stary?

Wiele osób narzeka na nowe samochody, mówią że to już nie to samo... 


Ja jednak twierdzę że klasyki są piękne, ale nowe samochody są równie wspaniałe!

Widać że motoryzacja idzie w dobrym kierunku.
    Który Mercedes jest twoim zdaniem ładniejszy? Nowy czy stary?

    Wiele osób narzeka na nowe samochody, mówią że to już nie to samo...


    Ja jednak twierdzę że klasyki są piękne, ale nowe samochody są równie wspaniałe!

    Widać że motoryzacja idzie w dobrym kierunku.
    7 stycznia 2014, 21:46 przez Gowor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Mój Golf cz. 2 – Kilka zdjęć z dużej kolekcji. Te zdjęcia są z lata i na tyle mam jeszcze opony o profilu 215/40 ale teraz już mam komplet 215/50 bo jednak niski profil na polskie drogi to porażka. Poza tym licznik z wersji SportEdition i felgi które w lato polakieruję w grafitowy pół mat a zaciski we wściekłą zieleń Lamborghini. Mogę wrzucać kolejne fotki jeśli się wam spodoba :) Pozdrawiam.
    Kilka zdjęć z dużej kolekcji. Te zdjęcia są z lata i na tyle mam jeszcze opony o profilu 215/40 ale teraz już mam komplet 215/50 bo jednak niski profil na polskie drogi to porażka. Poza tym licznik z wersji SportEdition i felgi które w lato polakieruję w grafitowy pół mat a zaciski we wściekłą zieleń Lamborghini. Mogę wrzucać kolejne fotki jeśli się wam spodoba :) Pozdrawiam.
    6 stycznia 2014, 21:44 przez Plewson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Tylko Panda – Przecież to tylko Panda, auto dla dziadków nie nadające się do niczego, nie nadające się do tuningu. Są jej fani i miłośnicy tak samo jak Golfów, Civicków czy E36. Miłość do aut powinna nas łączyć
    Przecież to tylko Panda, auto dla dziadków nie nadające się do niczego, nie nadające się do tuningu. Są jej fani i miłośnicy tak samo jak Golfów, Civicków czy E36. Miłość do aut powinna nas łączyć
    6 stycznia 2014, 0:57 przez ~Dorianbdg | Do ulubionych | Skomentuj (2)