Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 150 takich materiałów
    SALEEN S7 –
    14 lipca 2013, 16:33 przez gala_soko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    dzieło koleżanki

    Audi S7 Sportback –
    25 czerwca 2013, 13:53 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Abt s7 –
    14 czerwca 2013, 21:36 przez MOTO1maniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S7 – Oddałbym wiele za takie cudo
    Oddałbym wiele za takie cudo
    27 maja 2013, 11:17 przez Magik909 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S7 – Ładny Europejczyk w Amerykańskim wydaniu
    Ładny Europejczyk w Amerykańskim wydaniu
    3 maja 2013, 12:18 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Znalezione S7 –
    27 kwietnia 2013, 9:23 przez ~Jaki | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Saalen S7 –
    19 kwietnia 2013, 16:12 przez ~mumas | Do ulubionych | Skomentuj
    AUDI S7 –
    9 kwietnia 2013, 17:33 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 – Wio srebżynko - Jim Carrey (Bruce wszechmogący)
    Wio srebżynko - Jim Carrey (Bruce wszechmogący)
    1 kwietnia 2013, 14:18 przez MrJBL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cylinders on demand czyli cylindry na żądanie to technologia wymyślona przez Niemców pozwalająca zmniejszyć zużycie paliwa w silnikach. Co prawda przy silnikach o pojemności około 2 litrów i 4 cylindrów te oszczędności nie są duże bo sięgają maksymalnie pół litra na 100km, ale jeśli mowa o jednostkach w bardziej luksusowych autach jak np. Audi S6, S7 i S8 gdzie montowane są silniki V8 o poj. 4 l to oszczędność może sięgnąć nawet litra, a w połączeniu z systemem Start&Stop nawet 1,7 litra, a to aż 12 % mniejszy ubytek z baku(przy założeniu, że auto spala 14 l/100 km).

    Przejdźmy do sedna, mianowicie do zasady działania całego systemu. W zakresie od 1400 do 4000 obr./min. oraz realizowanym momencie obrotowym między 25 a 75 Nm¹ (podane dane na przykładzie silnika VW 1,4 l TSI) dwa środkowe cylindry będą odłączane poprzez przesunięcie krzywek od tychże cylindrów tak aby nie otwierały zaworów oraz przez odłączenie zasilania paliwem wtryskiwaczy.


    ¹- chodzi tutaj o obecne zapotrzebowanie na moment obrotowy. Jeśli samochód jedzie ze stałą prędkością(np. na autostradzie) wtedy nie potrzeba dużego momentu. Natomiast jeśli auto rusza lub przyspiesza potrzebuje większej ilości niutonometrów, a co za tym idzie wszystkich pracujących cylindrów.
    29 marca 2013, 19:18 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)