Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    Praca marzeń #2 – Mercedes S500 V8 Biturbo stock wnętrze
    Mercedes S500 V8 Biturbo stock wnętrze
    9 maja 2014, 23:42 przez michalmichal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Papieskie Mercedes'y – Co powiecie o serii "Papieskich Mercedes'ów" ?
Zaczynamy porządnym akcentem..
W140 S500 św. Jana Pawła II

"To również jeden z największych papieskich aut..."

"Siły wyższe macały ręce w tej transakcji..."
    Co powiecie o serii "Papieskich Mercedes'ów" ?
    Zaczynamy porządnym akcentem..
    W140 S500 św. Jana Pawła II

    "To również jeden z największych papieskich aut..."

    "Siły wyższe macały ręce w tej transakcji..."
    5 maja 2014, 12:50 przez addi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A Ty który wybierasz? – Audi A8 4.2 TDI i Mercedes Benz S500 4matic
    Audi A8 4.2 TDI i Mercedes Benz S500 4matic
    19 kwietnia 2014, 17:54 przez Slowik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Mercedes s500 – Czy ktoś wie co to za felgi?
    Czy ktoś wie co to za felgi?
    23 marca 2014, 11:13 przez Friq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowy Mercedes Klasy S Coupé – Już oficjalnie. "Na zdjęciach przedstawiona jest wersja S500 Coupé 4Matic z jednostką V8 o pojemności 4,7 l wspomaganą dwiema turbosprężarkami. Łącznie około 450 KM i aż 700 Nm momentu obrotowego przekazywane na cztery koła za pomocą siedmiobiegowej przekładni automatycznej. Auto bazuje na flagowej limuzynie ze Stuttgartu, czyli Klasie S, wobec tego charakteryzuje się równie obszerną listą wyposażenia dodatkowego."
    Już oficjalnie. "Na zdjęciach przedstawiona jest wersja S500 Coupé 4Matic z jednostką V8 o pojemności 4,7 l wspomaganą dwiema turbosprężarkami. Łącznie około 450 KM i aż 700 Nm momentu obrotowego przekazywane na cztery koła za pomocą siedmiobiegowej przekładni automatycznej. Auto bazuje na flagowej limuzynie ze Stuttgartu, czyli Klasie S, wobec tego charakteryzuje się równie obszerną listą wyposażenia dodatkowego."
    Nie zapominajmy! – Cały czas tylko, Porsche Lambo itp. Nie zapominajmy o tych "starszych". Honda S500 dla Was. Jak wam się podoba?
    Cały czas tylko, Porsche Lambo itp. Nie zapominajmy o tych "starszych". Honda S500 dla Was. Jak wam się podoba?
    20 grudnia 2013, 21:40 przez BiGLAgiew (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze samochody Hondy – Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody. 

T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył. 
Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody.

    T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył.
    Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Mercedes S500. MEC-DESIGN –
    3 lipca 2013, 10:46 przez maraolo1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes S500 SEC W126 –
    30 czerwca 2013, 22:12 przez kotletak1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Cuda z Kępna by Olo – S500 Lorinser
    S500 Lorinser
    27 maja 2013, 12:11 przez olo2241 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj