Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Nissan Silvia S12 – Tak bardzo fajne auto, a tak mało go tutaj
    Tak bardzo fajne auto, a tak mało go tutaj
    21 marca 2014, 13:35 przez egooDH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia S12 – Czy tylko mnie przypomina Toyotę Corolle AE86?
    Czy tylko mnie przypomina Toyotę Corolle AE86?
    3 lutego 2014, 16:45 przez Automaniak98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nissan Silvia Gazelle 200SX S12 –
    23 grudnia 2013, 19:20 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan S12 –
    13 grudnia 2013, 21:30 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia s12 –
    4 listopada 2013, 13:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Marines S12 – Z Poznania
    Z Poznania
    3 listopada 2013, 16:40 przez Taboret96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan S12 – Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    11 października 2013, 12:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan S12 –
    24 września 2013, 12:31 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 200SX s12 –
    27 sierpnia 2013, 8:27 przez Karlos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan Silvia S110 – Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html
    Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

    Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html