Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 197 takich materiałów
    FIAT 130 Coupe 3.2 V6  '71-'78 – Silnik: 3235 ccm V6 12V
Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    Silnik: 3235 ccm V6 12V
    Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
    Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
    Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    23 października 2013, 14:26 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Montreal '70-'77 – Inaczej mówiąc "Italian Muscle Car"

Silnik: 2.6 V8 DOHC 16V
Moc: 200 KM przy 6500 obr./min.
Moment obr.: 235 Nm przy 4750 obr./min.
Napęd: RWD
Masa własna: 1270 kg
Przyspieszenie: 
0-100 km/h - 7.1s
Na "ćwiartkę": 15.1s
    Inaczej mówiąc "Italian Muscle Car"

    Silnik: 2.6 V8 DOHC 16V
    Moc: 200 KM przy 6500 obr./min.
    Moment obr.: 235 Nm przy 4750 obr./min.
    Napęd: RWD
    Masa własna: 1270 kg
    Przyspieszenie:
    0-100 km/h - 7.1s
    Na "ćwiartkę": 15.1s
    20 października 2013, 22:13 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Keating Bolt – - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
- Napęd RWD
- 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
- W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata. 

Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
    - Napęd RWD
    - 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
    - W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata.

    Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

    Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    2 października 2013, 17:28 przez MotoFUN91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.autofoundry.com

    Moje cztery kółka – 30 cm pojemności, RWD i 80 km/h. Mnie wystarczy.
    30 cm pojemności, RWD i 80 km/h. Mnie wystarczy.
    14 września 2013, 15:18 przez Ziopek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    Własne

    13 września 2013, 15:42 przez ~Ful | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Alfa Romeo 33 Stradale – Silnik: V8 poj.1995ccm (wolnossący)
Moc: 230 KM przy 8800 obr/min.
Max.moment obr	200 Nm przy 7000 obr/min.
Napęd: RWD
0-100 km/h - 5.5s
V max. 260-280 km/h

(Wyprodukowanych tylko 18 egzemplarzy).
    Silnik: V8 poj.1995ccm (wolnossący)
    Moc: 230 KM przy 8800 obr/min.
    Max.moment obr 200 Nm przy 7000 obr/min.
    Napęd: RWD
    0-100 km/h - 5.5s
    V max. 260-280 km/h

    (Wyprodukowanych tylko 18 egzemplarzy).
    7 września 2013, 13:53 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Starlet P6 – Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    7 sierpnia 2013, 15:19 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Civic EG6 i silnik od s2000
    4 sierpnia 2013, 0:50 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    RWD Volvo V70 –
    27 lipca 2013, 11:24 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf 3 RWD VR6 Bi-Turbo
    14 lipca 2013, 17:42 przez mati12394 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)