Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Focus RS – Silnik: R5 turbo
Pojemność: 2522 cm³
Moc: 300 KM 
Moment obrotowy: 410 Nm
    Silnik: R5 turbo
    Pojemność: 2522 cm³
    Moc: 300 KM
    Moment obrotowy: 410 Nm
    20 stycznia 2014, 17:08 przez roni7664 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    WŁASNE

    Nissan Skyline RS Turbo – "Super Silhouette"
    "Super Silhouette"
    18 stycznia 2014, 18:25 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Escort RS Turbo – Opole
    Opole
    30 września 2013, 20:21 przez pravy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    Ford Focus RS – Niby z zewnątrz zwykły Focus, ale pod maską 2,0 turbo 215 koni na przedniej osi.
    Niby z zewnątrz zwykły Focus, ale pod maską 2,0 turbo 215 koni na przedniej osi.
    31 maja 2013, 11:05 przez Marianich0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Escort RS turbo –
    27 maja 2013, 20:16 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Focus RS – Napędza go silnik R5 twin-turbo o pojemności 2522cm³ dysponujący mocą 300KM i 410Nm momentu obrotowego.
    Napędza go silnik R5 twin-turbo o pojemności 2522cm³ dysponujący mocą 300KM i 410Nm momentu obrotowego.
    20 maja 2013, 2:35 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Escort Rs Turbo –
    11 maja 2013, 11:33 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FORD ESCORT SERIES 2 RS TURBO (1987) – original unmolsted
    Original unmolsted
    6 maja 2013, 2:34 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FORD ESCORT SERIES 2 RS TURBO (1987) –
    6 maja 2013, 2:42 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj