Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    FSR Tarpan – Na początku lat 70. opracowano założenia konstrukcyjne dotyczące samochodu mającego zaspokoić potrzeby rolnictwa. Początkowo konstrukcję nowego pojazdu próbowano oprzeć na rozwiązaniach FSO Syreny, jednak po zbudowaniu w latach 1971–1972[41] serii prototypów zaniechano dalszych działań w tym kierunku, uznając iż pojazd na podzespołach Syreny nie jest w stanie podołać podstawowym zadaniom, jakie miał spełniać samochód rolniczy. Po całkowitej zmianie koncepcji, według której w Tarpanie miały być zastosowane podstawowe zespoły z Warszawy i Żuka, model ten wprowadzony został do produkcji seryjnej w 1973 roku. Z Warszawy zaadaptowano silniki M20 lub S-21, sprzęgło, skrzynię biegów, układ jezdny z zawieszeniem tylnym z Warszawy Pick-up, układ hamulcowy, instalację elektryczną oraz układ kierowniczy
    Na początku lat 70. opracowano założenia konstrukcyjne dotyczące samochodu mającego zaspokoić potrzeby rolnictwa. Początkowo konstrukcję nowego pojazdu próbowano oprzeć na rozwiązaniach FSO Syreny, jednak po zbudowaniu w latach 1971–1972[41] serii prototypów zaniechano dalszych działań w tym kierunku, uznając iż pojazd na podzespołach Syreny nie jest w stanie podołać podstawowym zadaniom, jakie miał spełniać samochód rolniczy. Po całkowitej zmianie koncepcji, według której w Tarpanie miały być zastosowane podstawowe zespoły z Warszawy i Żuka, model ten wprowadzony został do produkcji seryjnej w 1973 roku. Z Warszawy zaadaptowano silniki M20 lub S-21, sprzęgło, skrzynię biegów, układ jezdny z zawieszeniem tylnym z Warszawy Pick-up, układ hamulcowy, instalację elektryczną oraz układ kierowniczy
    9 stycznia 2013, 19:39 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Polish blokes on British tractors!  :) – JCB Fastrac 3155 6.0 L, 168KM, 602 Nm, V max - 65km/h (są wersje typowo szosowe rozpędzające się do 80km/h!)

John Deere 7800, 7.6 L,	170KM, 775 Nm. 

Byliśmy często postrzegani jako niebezpieczni dla ruchu drogowego przez lokalnych mieszkańców. Nasz pracodawca nigdy na nas jednak nie narzekał. Ciągnik rolniczy + na/przy czepa o łącznej masie blisko 35ton przelatujące przez małą wioskę z prędkością 65km/h przez 24h/dobę w czasie żniw - to jest coś niesamowitego! Może to śmiesznie brzmi dla niektórych, ale te maszyny są kilka(naście) razy droższe od przeciętnego samochodu i bardziej mnie pociągają niż "turbomaxtjuning z odchylonym siedzeniem łysego kierowcy czy coś innego w dizlu palące 1 litr na 1 mln kilometrów". Gabaryty i masa zestawu uczą pokory i odpowiedzialności za kółkiem. Życzę każdemu z Was przynajmniej usiąść w takim traktorze! :)
    JCB Fastrac 3155 6.0 L, 168KM, 602 Nm, V max - 65km/h (są wersje typowo szosowe rozpędzające się do 80km/h!)

    John Deere 7800, 7.6 L, 170KM, 775 Nm.

    Byliśmy często postrzegani jako niebezpieczni dla ruchu drogowego przez lokalnych mieszkańców. Nasz pracodawca nigdy na nas jednak nie narzekał. Ciągnik rolniczy + na/przy czepa o łącznej masie blisko 35ton przelatujące przez małą wioskę z prędkością 65km/h przez 24h/dobę w czasie żniw - to jest coś niesamowitego! Może to śmiesznie brzmi dla niektórych, ale te maszyny są kilka(naście) razy droższe od przeciętnego samochodu i bardziej mnie pociągają niż "turbomaxtjuning z odchylonym siedzeniem łysego kierowcy czy coś innego w dizlu palące 1 litr na 1 mln kilometrów". Gabaryty i masa zestawu uczą pokory i odpowiedzialności za kółkiem. Życzę każdemu z Was przynajmniej usiąść w takim traktorze! :)
    3 maja 2012, 17:29 przez ~Nyul | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polski sprzęt rolniczy –
    7 października 2011, 18:14 przez Doknic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj