Szukaj
Znalazłem 66 takich materiałów
Najpierw był uznany za profanację tej marki, znanej z dużych i luksusowych samochodów. Myśleli że to jest zły krok dla Mercedesa, stworzyć mniejszy samochód żeby był osiągalny przez więcej ludzi. Wręcz przeciwnie: zdobył wielką popularność i 1993, po 10 latach na rynku i prawie 2 milionach sprzedanych egzemplarzy (1.879.629) skończyła się produkcja tego Best-sellera.
Mam nadzieję, że kogoś zaciekawiłem
Ps. na ostatnim zdjęciu to jest Bruno Sacco, projektant nadwozia tego modelu
Największym wyzwaniem było utrzymanie samochodu na górze skoczni, ponieważ zaraz po zatrzymaniu zacząłby się ześlizgiwać w dół. Dlatego do podłogi 335-konnego Audi A6 (ciężar 1,9 tony) zamontowaliśmy sanki, które zapobiegały tylko ześlizgiwaniu się auta z 80-procentowej pochyłości.
Poza tym do pokonania skoczni użyto całkiem normalnego, seryjnie wyprodukowanego Audi A6 4.2 quattro z 6-stopniową przekładnią tiptronic. Z dwoma niewielkimi wyjątkami: automatyczna skrzynia biegów była trzymana na pierwszym biegu, ponieważ niewielka strata mocy przy zmianie przełożenia przy takim pochyleniu uniemożliwiłaby wjazd. Drugim wyjątkiem były 6-milimetrowe kolce na oponach, takie same jak przy oponach rajdowych.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›