Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Z serii: własne – Witam. Przedstawiam swoją zabawkę - e46 330i. Przygotowania do wiosny idą pełną parą! Zmienione zostały kierunki przednie i boczne na ciemne oraz wnętrza przednich reflektorów zostały pomalowane na czarno + wskoczyły ringi. Obecnie malują się 19" na wiosnę. Postaram się wrzucić zdjęcia jak projekt zostanie skończony! Pozdrawiam.
    Witam. Przedstawiam swoją zabawkę - e46 330i. Przygotowania do wiosny idą pełną parą! Zmienione zostały kierunki przednie i boczne na ciemne oraz wnętrza przednich reflektorów zostały pomalowane na czarno + wskoczyły ringi. Obecnie malują się 19" na wiosnę. Postaram się wrzucić zdjęcia jak projekt zostanie skończony! Pozdrawiam.
    3 marca 2015, 17:01 przez adam2417 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Ring SMD by BUZKA – Własnoręcznie zrobione ringi. Koszt jednego około 15zł, jasność mniejsza niż CCFL ale diody SMD też dają rade.
    Własnoręcznie zrobione ringi. Koszt jednego około 15zł, jasność mniejsza niż CCFL ale diody SMD też dają rade.
    Warto mieć marzenia, określone cele i je spełniać! – Marzenia się spełniają! Ja swoje w końcu zrealizowałem. Po dobrych kilku latach westchnień na widok wymarzonego auta, w końcu udało mi się zakupić BMW E38. Auto ma wszystko czego mógłbym zapragnąć, pod maską pięknie brzmiące V8, skórę, ringi, shadowline - dla mnie jest piękne! Może nie widać tego na zdjęciu, gdyż robione w 400 kilometrowej drodze do domu i autko jest brudne. 
Plany? Nerki pójdą i czerń, obniżenie na sprężynach sportowych i koła słoneczka.

Drodzy Motokillerzy, naprawdę warto mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia. Obecnie jestem najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem.
A obok kolegi Audi A4 B6 1.8T.
    Marzenia się spełniają! Ja swoje w końcu zrealizowałem. Po dobrych kilku latach westchnień na widok wymarzonego auta, w końcu udało mi się zakupić BMW E38. Auto ma wszystko czego mógłbym zapragnąć, pod maską pięknie brzmiące V8, skórę, ringi, shadowline - dla mnie jest piękne! Może nie widać tego na zdjęciu, gdyż robione w 400 kilometrowej drodze do domu i autko jest brudne.
    Plany? Nerki pójdą i czerń, obniżenie na sprężynach sportowych i koła słoneczka.

    Drodzy Motokillerzy, naprawdę warto mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia. Obecnie jestem najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem.
    A obok kolegi Audi A4 B6 1.8T.
    5 października 2014, 12:23 przez 5ere39 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    wlasne

    Podsumowanie projektu – Mechanika :
Cylinder : Stage 6 Street Race
Wydech : Technigas next-r
Gaźnik : Amal 17.5 mm
Wariator : Top Racing SV1
Sprzegło : Motoforce Evolution
Zawór Membranowy : Malossi
Filtr powietrza : Malossi

Optyka :
- Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
-Lusterko SSP F1
-Niebieskie elementy
-nadkole ( Home made )
-Siatki we wlotach
-Przedłużka amortyzatora REVO
-Ringi LED
i pewnie inne rzeczy

Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    Mechanika :
    Cylinder : Stage 6 Street Race
    Wydech : Technigas next-r
    Gaźnik : Amal 17.5 mm
    Wariator : Top Racing SV1
    Sprzegło : Motoforce Evolution
    Zawór Membranowy : Malossi
    Filtr powietrza : Malossi

    Optyka :
    - Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
    -Lusterko SSP F1
    -Niebieskie elementy
    -nadkole ( Home made )
    -Siatki we wlotach
    -Przedłużka amortyzatora REVO
    -Ringi LED
    i pewnie inne rzeczy

    Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    13 czerwca 2014, 0:00 przez emsibaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.pl/blackandbluef12

    Bmw e46 Ringi CCFL – Zmianę oceńcie sami, ja uważam ze wydatek 120zł i 2 godzinki w garażu to nie jest tak dużo a efekt jest piorunujący.
    Zmianę oceńcie sami, ja uważam ze wydatek 120zł i 2 godzinki w garażu to nie jest tak dużo a efekt jest piorunujący.
    12 czerwca 2014, 10:05 przez groow (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja skromna Hania, w której się zakochałem od pierwszego odcięcia – Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu. 
Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza). 
Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy. 
Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    Jest to Honda 1.3 92rok. Kupiona miesiąc temu za małe pieniądze.
    Pragnę ją zrobić, jest to moje trzecie auto i pierwsze spod znaku "H" czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że podołam, powoli do przodu.
    Czeka ją lakiernik (będzie ten sam kolor)
    Jeszcze parę godzin temu miała czarny zderzak, klapa jak i tylni zderzak również będzie wymieniony (obecnie czarne).
    Lampy z przodu planuje ringi angela. W środku obecnie kubełkowe fotele od Preludki, ale tylna kanapa do zmiany bo jest w opłakanym stanie, boczki, listwy, kierownica, również zostaną zmienione. Progi też planuje ogarnąć (dwie dziury, rdza).
    Na szczęście podłoga w idealnym stanie blacharskim, nie posiada rdzy ani żadnych dziur i to mnie cieszy.
    Motor tej Hondy to 1.3, 75km. Katalizator już wywalony, przepustnica odblokowana, ale nie tak całkowicie tzn. siłownik nie jest podpięty bezpośrednio.

    Krótko mówiąc, zakochałem się w tym aucie, jak zrobię ją tak jak chce, to planuje dać jej nowe serce i wsadzić coś spod szyldu VTEC

    Plany długoterminowe, ale mam nadzieję, ze zrealizuję wszystko tak jak chce. Trzymajcie kciuki i do zobaczenia na zlotach
    4 marca 2014, 18:31 przez ~pingu144 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Moje własne

    Patrze na Ciebie cz.2 – Ringi mkIV
    Ringi mkIV
    3 marca 2014, 20:31 przez blyxa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Patrze na Ciebie – ringi mkIV
    Ringi mkIV
    2 marca 2014, 20:59 przez blyxa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    BMW e46 2.0i (PTU) – Ostatnie ogarnięte zdjęcie z sesji. W skrócie 2.0i 150 koni rocznik '99. Marzy mi się 328. W planach ringi, może pomożecie: smd czy ccfl? a może jeszcze jakieś inne?
    Ostatnie ogarnięte zdjęcie z sesji. W skrócie 2.0i 150 koni rocznik '99. Marzy mi się 328. W planach ringi, może pomożecie: smd czy ccfl? a może jeszcze jakieś inne?
    18 lutego 2014, 17:21 przez Kosa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)