Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Znane już tutaj e36 – Bliżej przedstawione:
- 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
- kolektor ssący od m50
- przerobiony układ dolotowy powietrza
- zwiększone ciśnienie paliwa
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło "spiek"
- blokada tylnego dyfra
- dodatkowy wentylator chłodnicy
- przerobiony układ wydechowy
- zwiększony kąt pochylenia kół przednich
- zwiększony promień skrętu
- zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
- zawieszenie z regulacja twardości
- klatka bezpieczeństwa
- rozpórki kielichów
- fotele kubełkowe
- hydrauliczny ręczny
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
- kierownica z odsadzeniem
- maska i klapa z laminatu
- poszerzone nadkola
    Bliżej przedstawione:
    - 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
    - kolektor ssący od m50
    - przerobiony układ dolotowy powietrza
    - zwiększone ciśnienie paliwa
    - lekkie koło zamachowe
    - sprzęgło "spiek"
    - blokada tylnego dyfra
    - dodatkowy wentylator chłodnicy
    - przerobiony układ wydechowy
    - zwiększony kąt pochylenia kół przednich
    - zwiększony promień skrętu
    - zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
    - zawieszenie z regulacja twardości
    - klatka bezpieczeństwa
    - rozpórki kielichów
    - fotele kubełkowe
    - hydrauliczny ręczny
    - nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
    - kierownica z odsadzeniem
    - maska i klapa z laminatu
    - poszerzone nadkola
    23 czerwca 2013, 20:39 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    E30 - Built nor bougt – - seria 1.8 swap na 3.5 z e32
- waga 1020 kg.
- szyby poliwęglanowe
- klatka bezpieczeństwa
- fotele kubły
- hydrauliczny ręczny
- szpera 100 %
- spiekowa tarcza sprzęgłowa
- sportowy zawias
- poszerzona 10 cm.
- zwiększony promień skrętu oraz nachylenie kół
    - seria 1.8 swap na 3.5 z e32
    - waga 1020 kg.
    - szyby poliwęglanowe
    - klatka bezpieczeństwa
    - fotele kubły
    - hydrauliczny ręczny
    - szpera 100 %
    - spiekowa tarcza sprzęgłowa
    - sportowy zawias
    - poszerzona 10 cm.
    - zwiększony promień skrętu oraz nachylenie kół
    23 czerwca 2013, 20:52 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Zaczyna się od 15 sekundy.
    19 czerwca 2013, 22:02 przez kuba2299 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 maja 2013, 18:08 przez Barti4856 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Gdzie trzeba dowalić co by włączyć dalekie światło?
    7 kwietnia 2013, 20:16 przez ~kolirto | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Parkowanie na wzniesieniach – Nie każdy wie, a na pewno wiedzieć by chciał!

Ustawienie kół przedstawione na powyższych obrazkach zapobiega zjechaniu samochodu ze wzniesienia pod naszą nieobecność. Chodzi o takie ustawienie kół aby samochód zjeżdżający samoistnie ze wzniesienia oparł się przednimi kołami o krawężnik lub – w przypadku braku krawężnika – zjechał na pobocze. Przydatne, gdy parkujemy w górach i mamy zepsuty hamulec ręczny.

Jak Was zainteresuje, wstawię następną "wiedzę"
    Nie każdy wie, a na pewno wiedzieć by chciał!

    Ustawienie kół przedstawione na powyższych obrazkach zapobiega zjechaniu samochodu ze wzniesienia pod naszą nieobecność. Chodzi o takie ustawienie kół aby samochód zjeżdżający samoistnie ze wzniesienia oparł się przednimi kołami o krawężnik lub – w przypadku braku krawężnika – zjechał na pobocze. Przydatne, gdy parkujemy w górach i mamy zepsuty hamulec ręczny.

    Jak Was zainteresuje, wstawię następną "wiedzę"
    9 lutego 2013, 7:31 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    28 stycznia 2013, 16:05 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Nieważne czym, nieważne jak się driftuje... – nieważne czy tył napęd czy przód czy 4x4 ale ważne żeby był sprawny ręczny
    Nieważne czy tył napęd czy przód czy 4x4 ale ważne żeby był sprawny ręczny
    22 stycznia 2013, 19:20 przez szrot1998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)