Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    Najlepsze akcje z: WRC, ERC, RSMP, RPP, RD-3L, KJS, RMS z 2013r.
    30 maja 2014, 13:26 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Mistrzowie WRC- 1979 Björn Waldegård – Björn Waldegård (ur. 12 listopada 1943 w Solnie) – szwedzki kierowca rajdowy.
Starty w rajdach samochodowych rozpoczął w 1962 r. W latach 1968 - 1970 trzykrotnie zwyciężył w Rajdach Szwecji, jadąc samochodemPorsche 911 T. Również w tym rajdzie odniósł w 1975 r. swoje pierwsze zwycięstwo w eliminacjach rajdowych mistrzostw świata (jadącLancią Stratos HF). Do 1990 r. na podium rajdów WRC stanął łącznie 35 razy, w tym 16 razy na najwyższym podium. Ostatnie rajdowe zwycięstwo odniósł w 1992 roku, triumfując w jednej z niższych klas Rajdu Safari.
Największy sukces w rajdowej karierze odniósł w roku 1979, zdobywając tytuł mistrza świata (w sezonie tym jeździł Fordem Escortem RS1800 i Mercedesem 450). W następnym roku w końcowej klasyfikacji zajął miejsce III, a w 1986 – IV.
    Björn Waldegård (ur. 12 listopada 1943 w Solnie) – szwedzki kierowca rajdowy.
    Starty w rajdach samochodowych rozpoczął w 1962 r. W latach 1968 - 1970 trzykrotnie zwyciężył w Rajdach Szwecji, jadąc samochodemPorsche 911 T. Również w tym rajdzie odniósł w 1975 r. swoje pierwsze zwycięstwo w eliminacjach rajdowych mistrzostw świata (jadącLancią Stratos HF). Do 1990 r. na podium rajdów WRC stanął łącznie 35 razy, w tym 16 razy na najwyższym podium. Ostatnie rajdowe zwycięstwo odniósł w 1992 roku, triumfując w jednej z niższych klas Rajdu Safari.
    Największy sukces w rajdowej karierze odniósł w roku 1979, zdobywając tytuł mistrza świata (w sezonie tym jeździł Fordem Escortem RS1800 i Mercedesem 450). W następnym roku w końcowej klasyfikacji zajął miejsce III, a w 1986 – IV.
    16 kwietnia 2014, 22:20 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    D1 Professional Grand Prix Drift Series
    Najbardziej prestiżowa liga driftingowa w Azji. Film nagrany na drugiej rundzie tego sezonu, która odbyła się w zeszły weekend (26-27 maj) na legendarnym torze Suzuka Circuit. Osiągano tam rekordowe prędkości inicjacji driftu, co świetnie widać na filmie, wygląda to po prostu zajebiście. Prędkości inicjacji tam osiągane przewyższają nawet te rekordowe w Europie osiągane na naszym Torze Kielce. Były to prędkości rzędu 220 km/h, a rekordowa zanotowana na tej rundzie wynosiła 234 km/h.
    Ogólnie wygląda to świetnie. Nie chcę, żeby wyszło, że narzekam na polskę, ale polska scena driftingowa nie jest w najlepszej kondycji (musicie mi wybaczyć, ale pomimo, że urodziłem się w polsce, to raz nie jestem patriotą, dwa moi rodzice pochodzą z innego kraju, a trzy jestem realistą :)). To, co się ostatnio dzieje świadczy o tym, że u nas rządzą pieniądze, a nie zabawa. Oczywiście bez przesady, wszędzie ważna jest kasa, ale tam, w Japonii wygląda to zupełnie inaczej. Poza tym u nas jest zdecydowanie za dużo BMW i 2JZtów. Tam jest większa różnorodność aut.
    Z niecierpliwością czekam na czwartą rundę, która odbędzie się na kultowym torze Ebisu, który jest Mekką driftu.
    29 maja 2013, 21:25 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi rd 5 –
    25 grudnia 2012, 11:33 przez ~BULEK | Do ulubionych | Skomentuj
    HYUNDAI COUPE RD I –
    1 sierpnia 2012, 16:25 przez ANNTON (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój jednoślad – kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!) 
Dane techniczne: 
Waga: ok 14,00 kg  Rama (materiał): 6061 aluminium  Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy  Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA  Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    Kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!)
    Dane techniczne:
    Waga: ok 14,00 kg Rama (materiał): 6061 aluminium Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

    Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    14 lipca 2012, 12:36 przez KRoooma (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl