Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    GT-R został wyprodukowany w 1999 roku, zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok od R33 N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34. Niestety nękał go problem z pompami oleju, które były dość awaryjne. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    10 grudnia 2011, 23:55 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj