Szukaj
Znalazłem 43 takie materiały
Poszukuję osób które by mogły mi pomóc w sprawie zakupu i przystosowania auta dla osoby bez obu kończyn górnych.
Nazywam się Mirosław Jeznach i 6 lat temu mimo niepełnosprawności opanowałem jazdę samochodem i zdałem egzamin prawa jazdy. Ten trudny wyczyn, przez wielu uważany za niemożliwy, pomógł mi w codziennym przemieszczaniu się. Moja niepełnosprawność polega na tym iż nie mam obu kończyn górnych i kieruję samochodem nogami. Przy pomocy ludzi dobrej woli udało mi się kupić przystosowanego Golfa III do mojej niepełnosprawności, aktualne auto ma swoje lata rocznik 95 i coraz częściej odwiedza mechaników, dlatego jest potrzeba zmiany auta na nowsze i mniej awaryjne, w moim przypadku kiedy nie ma się rąk to sprawny i bezawaryjny samochód to bardzo istotna sprawa, Volkswagen Golf III to porządne auto ale swoje już wyjeździł, aktualny przebieg 385 000, Volkswageny Golfy podobają mi się bardzo, moim marzeniem jest posiadać np. Golfa nowszej generacji, niestety przystosowanie takiego auta sporo kosztuje dlatego bez wsparcia sponsorów trudne do osiągnięcia, aby zakupić nowsze auto i przystosować od podstaw trzeba naprawdę mieć sporo gotówki, jeśli możecie lub znacie kogoś kto mógłby wesprzeć zakup i przystosowanie auta to by było super, będę wdzięczny za popularyzację tej informacji na Waszym fanpage-u wśród Państwa znajomych, rodziny, partnerów itp.
pod tym linkiem można zobaczyć jak jeżdżę autem http://miroslawjeznach.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=69
samochód dla mnie jest jak "ręka" dlatego proszę o wsparcie w tej sprawie,
pozdrawiam"
Kontakt bezpośrednio do Pana Mirosława: jeziim@poczta.fm
Polska motoryzacja powoli się odradza. Na razie bardzo nieśmiało, przede wszystkim na deskach kreślarskich i w garażach fascynatów. Można jednak odważnie powiedzieć, że duch w narodzie nie zginął.
Jakiś czas temu grupa zapaleńców rozpoczęła "wyścig na Syreny Sport". Trzy niezależne ekipy postanowiły wskrzesić "cesarzową szos". Tak pojawiły się repliki Syreny Sport - "najpiękniejszego samochodu zza żelaznej kurtyny".
Dwóch projektantów z Wrocławia także postanowiło oddać hołd polskiej motoryzacji. Michał i Paweł Koziołkowie chcą zbudować następcę FSO Warszawy.
Inicjatywą przewodnią projektu jest połączenie innowacyjności pojazdu na miarę XXI wiwku z retrodesignem charakterystycznym dla kultowego auta.
Prace są już na mocno zaawansowanym etapie. Jak zapowiada inicjator przedsięwzięcia za kilkanaście miesięcy powinien pojawić się prototyp.
Sama konstrukcja będzie bazować na BMW M5, przekazanej ekipie przez belgijskiego inwestora. Karoseria i wnętrze zostały zaprojektowane od nowa. W porównaniu do BMW M5 rozstaw osi będzie większy o 8 cm. Pod maską znajdzie się 5-litrowy silnik V10 o mocy 600 KM pochodzący z bawarskiego modelu.
Budowa pierwszego egzemplarza pochłonie około pół miliona złotych. Moce przerobowe obliczone są na trzy samochody rocznie – docelowo ma powstać 10 sztuk. Premierowy pokaz prototypowego auta zaplanowany jest na maj/czerwiec 2014 na zamku w Kliczkowie.
Do projektu dołączyły także Polskie firmy, które wspierają przedsięwzięcie reklamą, finansowo, w formie przekazanych części, a także służące pomocą przy wykonaniu poszczególnych elementów auta. Cały projekt udaje się realizować dzięki połączeniu sił ekipy New Warsaw i firmy About-S.
Dodatkowo przy projekcie współpracują: E-prototypy.pl, 3rStudio, Novol, Lexani, Tenzi, Galeria Indigo, Urban, We're4detailing, Mindfield project, Intermedio, Petrobaza, Invent, Aerograf Piotr Parczewski, Madpixel.pl
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›