Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Skyline R31 –
    27 listopada 2013, 12:58 przez kamil1706 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skylkine R31 –
    30 października 2013, 7:55 przez ~Spons0r | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny nissan skyline r31 – Pewnie niektórym nieznany
    Pewnie niektórym nieznany
    19 lipca 2013, 22:37 przez ~lukaszekkr32 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    Nissan Skyline R31 – oldschool
    Oldschool
    9 lipca 2013, 10:40 przez emejz1ng (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline R31 – Bo Skyline to nie tylko R32, R33, R34.
    Bo Skyline to nie tylko R32, R33, R34.
    9 maja 2013, 14:48 przez Arturr0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piękny jest... – Nissan Skyline R31
    Nissan Skyline R31
    3 lutego 2013, 12:07 przez johnny_blue (PW) | Do ulubionych | Skomentuj