Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    Szczecinskie Mitsubishi – Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału. 
Zawieszenie: wielowahaczowe  gwintowane Tein Super Street
Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału.
    Zawieszenie: wielowahaczowe gwintowane Tein Super Street
    Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
    Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
    silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    27 lipca 2013, 9:01 przez strong (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Trophy Truck BJ Baldwin – Skok zawieszenia: 
przód 26 cali
tył 34 cale

800 KM, 690 momentu 

Opony 39x13.5 R17
    Skok zawieszenia:
    przód 26 cali
    tył 34 cale

    800 KM, 690 momentu

    Opony 39x13.5 R17
    20 lipca 2013, 20:16 przez leniwiecRT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowe BBS-y – Moja Basia też dostała nowe buciki na lato (świeżo kupione).

Czekają na polerkę rantów  (lustro)
dodam więcej zdjęć jak będą gotowe :)

R17 8J

Jakie oponki naciągać? Aktualnie 235/45
    Moja Basia też dostała nowe buciki na lato (świeżo kupione).

    Czekają na polerkę rantów (lustro)
    dodam więcej zdjęć jak będą gotowe :)

    R17 8J

    Jakie oponki naciągać? Aktualnie 235/45
    29 stycznia 2013, 19:20 przez Dominik12318 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Mój Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi Duratorq (115 KM) Kombi – Charakterystyka silnika:
Rodzaj paliwa	olej napędowy
Pojemność	1998 cm3
Ilość cylindrów	4/DOHC
Układ cylindrów	rzędowy
Liczba zaworów	16
Moc	85 kW (115 KM) przy 3950 rpm
Moment obrotowy	280 Nm przy 1900 rpm
Stopień sprężania	19:1
Napęd:
Rodzaj napędu	przód
Typ skrzyni biegów	manualna
Ilość przełożeń	5
Układ hamulcowy:
Przód	tarczowe wentylowane (300 mm)
Tył	tarczowe (280 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h	11,2 s
Prędkość maksymalna	195 km/h
Masa własna	1555 kg
Spalanie:
Cykl miejski	7,8 litrów/100 km
Cykl pozamiejski	4,8 litrów/100 km
Cykl mieszany	5,9 litrów/100 km

Już niedługo koła 205/50/R17, myślę że mogę TU go pokazać :)
    Charakterystyka silnika:
    Rodzaj paliwa olej napędowy
    Pojemność 1998 cm3
    Ilość cylindrów 4/DOHC
    Układ cylindrów rzędowy
    Liczba zaworów 16
    Moc 85 kW (115 KM) przy 3950 rpm
    Moment obrotowy 280 Nm przy 1900 rpm
    Stopień sprężania 19:1
    Napęd:
    Rodzaj napędu przód
    Typ skrzyni biegów manualna
    Ilość przełożeń 5
    Układ hamulcowy:
    Przód tarczowe wentylowane (300 mm)
    Tył tarczowe (280 mm)
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h 11,2 s
    Prędkość maksymalna 195 km/h
    Masa własna 1555 kg
    Spalanie:
    Cykl miejski 7,8 litrów/100 km
    Cykl pozamiejski 4,8 litrów/100 km
    Cykl mieszany 5,9 litrów/100 km

    Już niedługo koła 205/50/R17, myślę że mogę TU go pokazać :)
    7 maja 2012, 11:10 przez czaja140 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Sebastian Czajka - Sony Ericsson Xperia Arc S 8 Mpx

    Abarth 500 R3T  (Konkurs ) – Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro.  Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro. Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    25 kwietnia 2012, 14:39 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj