Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 193 takie materiały
    Ciekawa tapet-ka – Piękny Dodge Challenger R/T .
    Piękny Dodge Challenger R/T .
    22 sierpnia 2012, 23:02 przez ~Kamil13 | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja RS'ka – ech, gdyby jechała tak jak wygląda
    Ech, gdyby jechała tak jak wygląda
    20 sierpnia 2012, 14:19 przez ~nopel | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    VR′ka w dwójce – montowanie nieprzeźroczystaj maski w takich samochodach powinno być karane mandatem
    Montowanie nieprzeźroczystaj maski w takich samochodach powinno być karane mandatem
    25 lipca 2012, 0:04 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z Cyklu - Jak Wszyscy To i Ja – Moje dwie ślicznotki. S-ka została przeze mnie odrestaurowana od podstaw. 
190 z roku 91. 2.0d
w126 z roku 83 3.0td
    Moje dwie ślicznotki. S-ka została przeze mnie odrestaurowana od podstaw.
    190 z roku 91. 2.0d
    w126 z roku 83 3.0td
    10 lipca 2012, 0:44 przez ~matrum | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja "była" – Moja była BM′ka 
e36 193 km
    Moja była BM′ka
    e36 193 km
    27 czerwca 2012, 13:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Za dużo BMW, za mało motocykli – KTM-ka 690 przystosowana do stuntu. Piękność sama w sobie
    KTM-ka 690 przystosowana do stuntu. Piękność sama w sobie
    27 czerwca 2012, 11:32 przez Kicajek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Protoype BMW V16 – Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe pojawił sie w 1987 roku,
a dokładnie w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy...

I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH"...

Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną.

Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32, i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988 czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym.

Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane, i to jest smutne.

V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka wyznacza górną granicę osiągnięć tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę.

A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:

- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe pojawił sie w 1987 roku,
    a dokładnie w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy...

    I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH"...

    Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną.

    Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32, i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988 czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym.

    Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane, i to jest smutne.

    V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka wyznacza górną granicę osiągnięć tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę.

    A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:

    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    7 czerwca 2012, 8:56 przez DooLaaR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    racingforum

    Ładna BM-ka co?? – Chyba wy też o takiej parze marzycie?
    Chyba wy też o takiej parze marzycie?
    19 maja 2012, 8:26 przez Areken (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S′ka w pomarańczy –
    18 maja 2012, 12:53 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Czarna TS-ka – Mój skarb ;)
    Mój skarb ;)
    6 maja 2012, 14:45 przez lukaszfmoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)