Szukaj
Znalazłem 193 takie materiały
Belg znaleziony został na 143 kilometrze wczorajszego etapu z Chilecito do San Miguel de Tucuman. Na chwilę obecną nie jest znana przyczyna śmierci motocykli, ani okoliczności związane z tym smutnym zdarzeniem. Organizatorzy i lokalna policja wszczęli dochodzenie w tej sprawie. O ile wiadomo zawodnik nie zgłaszał żadnych problemów, cieszył się dobrym stanem zdrowia, a w dniu wypadku meldował się także na punkcie z wodą. To był 11. Dakar w karierze Palante.
Więcej wiadomo na temat okoliczności śmierci dwóch fotoreporterów. Był to nieszczęśliwy wypadek komunikacyjny. Te niestety są zmorą każdego Dakaru i czasem pochłaniają więcej ofiar wśród ludzi obsługujących rajd i postronnych osób, niż sama rywalizacja na trasie. Tutaj do wypadku przyczyniły się trudne warunki drogowe. Samochód z czterema pracownikami argentyńskiej agencji prasowej spadł ze 100 metrów w szczelinę, a dwóch z nich, siedzących na przednich siedzeniach, poniosło śmierć na miejscu. Dwaj pozostali poszkodowani przetransportowani zostali do szpitala w Tucuman.
cz 1. http://motokiller.pl/129499/Pierwsza-CBR
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- Swap na 2.0 16v ABF
MODY POD MASKĄ:
- silnik pomalowany na czarny połysk
- komora cala odmalowana
- krótka skrzynia ACD
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- dolot 3 cale
- stożek Simota
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
pomalowane na czarny połysk
UKLAD WYDECHOWY:
- customowe portki
- przelot
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
- plus polerka fifek
ZAWIESZENIE:
- gwint Tuning Art
UKLAD HAMULCOWY:
Seria:
- przód tarcze 239mm
- tył bęben
Zmiana:
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60
BODY-KIT:
- ori lakier LA5Y na karoserii
- polerka lakieru
- szeroki spojler na tylnej szybie
- szyby atermiczne
- ori pakiet ZENDERA
- smoked front
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp
- usunięta tylna wycieraczka
- znaczki czarny mat
KOŁA:
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
- opony 165/45/15 Nankang As-1
ŚRODEK:
- Digifiz
- Mfa
- fotele Recaro z mk3
- drewniana kierownica Raid
- drewniana gałka zmiany biegów
- box na kasety
CAR-AUDIO:
- radio Kenwood KDC-MP6090R
- głośniki seria małe elipsy
2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.