Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Alfa Romeo 164 Q4 – Po długim czasie nieobecności postanowiłem wykonać rysunek na rozluźnienie.

Karta formatu A4, ołówek oraz kredki około 12 godzin pracy.

Rysunek - praca własna

Arek-OGF
    Po długim czasie nieobecności postanowiłem wykonać rysunek na rozluźnienie.

    Karta formatu A4, ołówek oraz kredki około 12 godzin pracy.

    Rysunek - praca własna

    Arek-OGF
    7 listopada 2014, 20:38 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Piękne włoszki – Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Alfa Romeo Q4 – Silnik 3.0 V6 24V 234 KM i napęd na wszystkie koła zapewniały świetne osiągi i mnóstwo zabawy mimo sporej masy samochodu.
    Silnik 3.0 V6 24V 234 KM i napęd na wszystkie koła zapewniały świetne osiągi i mnóstwo zabawy mimo sporej masy samochodu.
    22 sierpnia 2014, 19:10 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Alfa Romeo – 155 Q4 DTM
    155 Q4 DTM
    17 kwietnia 2014, 15:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii "mocniejsze niż myślisz" – Alfa Romeo 155 Q4
190KM
    Alfa Romeo 155 Q4
    190KM
    11 kwietnia 2014, 19:45 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Alfa Romeo 164 Q4 – Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.
 
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
 
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
 
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
 
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.

    Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.

    Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.

    Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


    Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.

    Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    14 marca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Przepis na sukces Maserati? – Maserati Ghibli 2013 i Maserati Quattroporte Q4 2013 pod hotelem Sheraton w Warszawie. Maserati wprowadzając nowe modele chce podbić rynek i znacznie zwiększyć sprzedaż swoich samochdów. Będzie sukces? Jak oceniacie nową stylistykę włoskiego producenta?

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Maserati Ghibli 2013 i Maserati Quattroporte Q4 2013 pod hotelem Sheraton w Warszawie. Maserati wprowadzając nowe modele chce podbić rynek i znacznie zwiększyć sprzedaż swoich samochdów. Będzie sukces? Jak oceniacie nową stylistykę włoskiego producenta?

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    22 lutego 2014, 1:17 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 QV Q4 – nie jedno nowe auto zostanie z tyłu :)
    Nie jedno nowe auto zostanie z tyłu :)
    Alfa Romeo 164 Q4 – Włoska piękność.
    Włoska piękność.
    29 listopada 2013, 15:14 przez YetiQuattro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)