Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Kobiety również potrafią spędzać ciekawie wieczór – W zaciszu domowym, zamiast malować paznokcie ja wolę przygotowywać element do malowania. Na zdjęciu był etap oklejania. 
Dziś doszło do odtłuszczania, podkład i farba.
    W zaciszu domowym, zamiast malować paznokcie ja wolę przygotowywać element do malowania. Na zdjęciu był etap oklejania.
    Dziś doszło do odtłuszczania, podkład i farba.
    3 września 2014, 19:54 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    zdjęcie mojego autorstwa

    Konserwacja seja ukończona – Wszystko wyszło tak jak powinno.

Najpierw podkład antykorozyjny 
następnie baranek i w końcowym efekcie środek do konserwacji podwozi na pędzel.
    Wszystko wyszło tak jak powinno.

    Najpierw podkład antykorozyjny
    następnie baranek i w końcowym efekcie środek do konserwacji podwozi na pędzel.
    28 sierpnia 2014, 20:17 przez jedrus93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    moje

    Podkład –
    25 czerwca 2014, 18:06 przez jarek2034 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne zdj

    Kolejny skromny modzik do Cytryny – Przyszedł kolejny pomysł na przyciemnienie kierunkowskazów i co najlepsze przez przypadek znalazłem patent. Znalazłem podkład do plastiku przeźroczysty, lakier w sprayu czarny mat (HQS) i bezbarwny (MOTIP) no i papier wodny 2000 do zmatowienia i zrobienia cieńszej warstwy lakieru. :) Na 3 foto jeden zmatowiony drugi nie, mi osobiście się bardzo podoba i odmienił samochód! Zrobiłem im również odbłyśniki bo był szary plastik co słabo odbijał światło, w ciemności o wiele mocniej świeci. Wszystko robione w samo południe  i nawet w dzień kierunek jest widoczny jak miga :D Na koniec dałem bezbarwny żeby utwardzić i nabrały połysku, co widać na zdjęciach. Ps. homologacja wybita na kierunkach jest widoczna i specjalnie ją "przetarłem" papierem wodnym więc  jest biała i w razie kontroli jest ok.
    Przyszedł kolejny pomysł na przyciemnienie kierunkowskazów i co najlepsze przez przypadek znalazłem patent. Znalazłem podkład do plastiku przeźroczysty, lakier w sprayu czarny mat (HQS) i bezbarwny (MOTIP) no i papier wodny 2000 do zmatowienia i zrobienia cieńszej warstwy lakieru. :) Na 3 foto jeden zmatowiony drugi nie, mi osobiście się bardzo podoba i odmienił samochód! Zrobiłem im również odbłyśniki bo był szary plastik co słabo odbijał światło, w ciemności o wiele mocniej świeci. Wszystko robione w samo południe i nawet w dzień kierunek jest widoczny jak miga :D Na koniec dałem bezbarwny żeby utwardzić i nabrały połysku, co widać na zdjęciach. Ps. homologacja wybita na kierunkach jest widoczna i specjalnie ją "przetarłem" papierem wodnym więc jest biała i w razie kontroli jest ok.
    18 czerwca 2014, 13:53 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy  Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610. 
Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?
Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
    Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610.
    Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?
    Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
    26 kwietnia 2014, 21:22 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Podkład już jest – ALUTEC KYRO 6, r16. Powoli do przodu
    ALUTEC KYRO 6, r16. Powoli do przodu
    6 marca 2014, 17:34 przez Myra6667 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Renowacja Motóra Etap 1 – Etap pierwszy piaskowanie, dopiero teraz widać gdzie rama wymaga drobnej ingerencji migomatu, a potem specjalny podkład i można kłaść kolor, farba już zakupiona
    Etap pierwszy piaskowanie, dopiero teraz widać gdzie rama wymaga drobnej ingerencji migomatu, a potem specjalny podkład i można kłaść kolor, farba już zakupiona
    10 grudnia 2013, 17:53 przez Golec1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Siemanko! Tak jak obiecałem zamieszczam filmik ale już jest prawie finito! na łapach jest, na grodzi jest położony podkład więc jak pomaluję w pewien kolorek i dodam pod szybę listwy długie ledowe to będzie smacznie w nocy świecić! :) odnośnie projektu zostało mi do poprawienia piasty, półosie z F16 oczywiście bez skracania weszły! :), podłączyć wszystkie przewody chłodzenia i wspomagania i zalać płynami, ustawić dobrze chłodnicę w mocowania, kupić akumulator :), zamontować odpowiedni rozrusznik z calibry, podłączyć odpowiednioo podciśnienie i przewody paliwowe, przerobić i pospawać kolektor wydechowy z łącznikiem oraz mechanizm biegów, pełny weekend roboty będzie a będzie cudo jak wyjedzie :) aaa zapomniałem... zatankować muszę chociażby jeszcze bak :D! będzie filmik z pierwszej jazdy obiecuję! :)
    24 listopada 2013, 23:28 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    To już prawie koniec – Jednak nie wytrzymałem i postanowiłem wstawić kolejne zdjęcia. Jak widać becia już na niektórych elementach ma podkład i przygotowana jest do malowania. Rozwiązałem również pewną sprawę, która stopowała moją pracę i mogę zabrać się za lewą stronę. Jeżeli wszytko dobrze pójdzie pierwszy etap renowacji zakończę już pod koniec przyszłego tygodnia. Wtedy blacharkę będę mógł odhaczyć z listy i zabrać się za ulepszanie środka. No więc po malutku do przodu.
I znowu poraz enty chciałem podziękować wszystkim, którzy mnie wspierają. To naprawdę miłe uczucie, które motywuje mnie do dalszych prac.
    Jednak nie wytrzymałem i postanowiłem wstawić kolejne zdjęcia. Jak widać becia już na niektórych elementach ma podkład i przygotowana jest do malowania. Rozwiązałem również pewną sprawę, która stopowała moją pracę i mogę zabrać się za lewą stronę. Jeżeli wszytko dobrze pójdzie pierwszy etap renowacji zakończę już pod koniec przyszłego tygodnia. Wtedy blacharkę będę mógł odhaczyć z listy i zabrać się za ulepszanie środka. No więc po malutku do przodu.
    I znowu poraz enty chciałem podziękować wszystkim, którzy mnie wspierają. To naprawdę miłe uczucie, które motywuje mnie do dalszych prac.
    20 września 2013, 15:17 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Golf mk1 ciąg dalszy – Golf przygotowany pod podkład.
    Golf przygotowany pod podkład.
    30 sierpnia 2013, 18:08 przez MK183 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)