Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Cord 812 Supercharged Phaeton 1937 –
    13 sierpnia 2013, 13:57 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Phaeton –
    30 czerwca 2013, 13:00 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW Phaeton –
    23 czerwca 2013, 10:16 przez adek1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Magiczne W8 – Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
Występuje w trzech konfiguracjach:
trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
    Występuje w trzech konfiguracjach:
    trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
    cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
    cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
    Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
    Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
    W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
    W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
    W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    6 czerwca 2013, 9:47 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Packard 734 Speedster Phaeton 1936 –
    9 maja 2013, 15:53 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Phaeton, bardzo rzadko tutaj spotykany – VW Phoeton uważam go za najładniejszego z Volkswagenów
    VW Phoeton uważam go za najładniejszego z Volkswagenów
    13 marca 2013, 11:14 przez dawio44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Phaeton V10L Individual – Volkswagen Phaeton V10L Individual
    Volkswagen Phaeton V10L Individual
    20 lutego 2013, 15:55 przez SestoElemento (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    własne - SnopkowskiArt

    VW Phaeton - Samochód marzeń – Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
Dostępne silniki:
-Benzyna:
3.2 V6 241 KM
3.6 V6 280 KM
4.2 V8 335 KM
6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

-Diesle:
3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
5.0 V10 TDI 313 KM
    Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
    Dostępne silniki:
    -Benzyna:
    3.2 V6 241 KM
    3.6 V6 280 KM
    4.2 V8 335 KM
    6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

    -Diesle:
    3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
    5.0 V10 TDI 313 KM
    15 stycznia 2013, 22:05 przez downfish (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Cadilac V16 Sport Phaeton 1930 –
    9 grudnia 2012, 1:29 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Phaeton tuning – PS: Silnik tak ciasno siedzi w nim, że wyjęcie go jest praktycznie niemożliwe bez rozbierania całego przodu.
    PS: Silnik tak ciasno siedzi w nim, że wyjęcie go jest praktycznie niemożliwe bez rozbierania całego przodu.
    4 listopada 2012, 22:12 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj