Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 210 takich materiałów
    De Tomaso Pantera  WLEPKA –
    20 lutego 2013, 18:01 przez OddechSilnika (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Pantera –
    18 stycznia 2013, 13:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Pantera –
    19 listopada 2012, 15:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Detomaso Pantera –
    17 listopada 2012, 15:09 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    De Tomaso Pantera –
    29 października 2012, 18:44 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pantera – a dokladnie De Tomaso Pantera GTS
    A dokladnie De Tomaso Pantera GTS
    9 sierpnia 2012, 23:29 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Encyklopedia: De Tomaso Mangusta – Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

Dane techniczne pojazdu:
Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
0-100km/h: 6,3s
Silnik: V8
Pojemność: 4950 cm3
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Moc maksymalna: 230hp
Moment maksymalny: 419Nm
Masa: 1325kg
Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

    Dane techniczne pojazdu:
    Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
    0-100km/h: 6,3s
    Silnik: V8
    Pojemność: 4950 cm3
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
    Moc maksymalna: 230hp
    Moment maksymalny: 419Nm
    Masa: 1325kg
    Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    12 maja 2012, 22:05 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeTomaso Pantera – Samochód z tylnym napędem i widlastą ósemką o prędkości maksymalnej wyższej niż Lambo Miura (280 km/h). Produkowany w latach 1971-91. Pojemnoś to 5769 cm³. Masa to 1420 kg ,a moc to 330 KM.
    Samochód z tylnym napędem i widlastą ósemką o prędkości maksymalnej wyższej niż Lambo Miura (280 km/h). Produkowany w latach 1971-91. Pojemnoś to 5769 cm³. Masa to 1420 kg ,a moc to 330 KM.
    19 marca 2012, 17:56 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati Quattroporte – Maserati Quattroporte czyli czterodzwiowe Maserati. Jak widać jakbyśmy idiotycznie go nie nazwali, to po włosku pięknie to brzmi. A to już III generacja tego modelu. Poniżej kilka słów o:

II generacja modelu była bestsellerem, sprzedano 2141 egzemplarzy. W 1976 Giorgetto Giugiaro zaprezentował dwa studyjne modele Medici I oraz Medici II zbudowane na platformie Maserati. Maserati wykorzystało nadwozie Giugiaro do stworzenia Quattroporte III. Nowy właściciel Alejandro de Tomaso (tak, to ten słynny pan od De Tomaso - jego własnej firmy robiącej między innymi model Pantera)  zadbał o odpowiednio mocny silnik i tylny napęd. W latach 1976 – 1979 oferowano jako 4porte z silnikiem 4.2l V8 o mocy 255 KM i manualną 5-biegową skrzynią biegów. Od 1979 wrócono do wcześniejszej nazwy Quattroporte, oferowano silnik V8 4,9 l o mocy 270 – 282 KM i opcjonalną 3-biegową skrzynią automatyczną. Wyprodukowano również 55 sztuk niezwykle luksusowej odmiany Royale z silnikiem wzmocnionym do 295 KM, którego pierwszy egzemplarz trafił do włoskiego prezydenta Sandro Pertina. Ta wersja często nazywana była włoskim Rolls-Royce′em.
    Maserati Quattroporte czyli czterodzwiowe Maserati. Jak widać jakbyśmy idiotycznie go nie nazwali, to po włosku pięknie to brzmi. A to już III generacja tego modelu. Poniżej kilka słów o:

    II generacja modelu była bestsellerem, sprzedano 2141 egzemplarzy. W 1976 Giorgetto Giugiaro zaprezentował dwa studyjne modele Medici I oraz Medici II zbudowane na platformie Maserati. Maserati wykorzystało nadwozie Giugiaro do stworzenia Quattroporte III. Nowy właściciel Alejandro de Tomaso (tak, to ten słynny pan od De Tomaso - jego własnej firmy robiącej między innymi model Pantera) zadbał o odpowiednio mocny silnik i tylny napęd. W latach 1976 – 1979 oferowano jako 4porte z silnikiem 4.2l V8 o mocy 255 KM i manualną 5-biegową skrzynią biegów. Od 1979 wrócono do wcześniejszej nazwy Quattroporte, oferowano silnik V8 4,9 l o mocy 270 – 282 KM i opcjonalną 3-biegową skrzynią automatyczną. Wyprodukowano również 55 sztuk niezwykle luksusowej odmiany Royale z silnikiem wzmocnionym do 295 KM, którego pierwszy egzemplarz trafił do włoskiego prezydenta Sandro Pertina. Ta wersja często nazywana była włoskim Rolls-Royce′em.
    25 lutego 2012, 12:43 przez Lalus00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostatnio modna pantera wkracza na ulice –
    10 października 2011, 21:47 przez Doknic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj