Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 69 takich materiałów
    Polonez Caro 1.4 GLI 16v Multipoint Injection – Polonez Caro 1.4 GLI 16v Multipoint Injection, 103km, razem z pakietem stylizacyjnym włoskiej firmy Orciari .
    Polonez Caro 1.4 GLI 16v Multipoint Injection, 103km, razem z pakietem stylizacyjnym włoskiej firmy Orciari .
    6 października 2013, 21:51 przez ~kuba92 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Civic Type R – z pakietem GP
    Z pakietem GP
    28 września 2013, 11:12 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    civicklub

    Punto Abarth mk1 – Mało kto o nim słyszał, w Polsce to prawdziwa rzadkość. Punciaków w Polsce z tym pakietem jest mniej niż Ferrari, porsche czy innych samochodów tego typu.
    Mało kto o nim słyszał, w Polsce to prawdziwa rzadkość. Punciaków w Polsce z tym pakietem jest mniej niż Ferrari, porsche czy innych samochodów tego typu.
    31 sierpnia 2013, 22:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW Z4 Project Slingshot od MWDesign – Jeśli jesteś właścicielem BMW Z4 i po jakimś czasie użytkowania stwierdzasz, że chcesz się jeszcze bardziej wyróżniać, koniecznie zainteresuj się pakietem od firmy MWDesign.
Z4 od MWDesign charakteryzuje się limonkowymi elementami oraz 20-calowymi kołami Modulare Wheels, na które nałożono opony Toyo Tires o rozmiarze 245/30 z przodu i 285/25 z tyłu. Zmian niewiele, ale auto na pewno bardziej przykuwa uwagę na ulicy.Oprócz modyfikacji w stylistyce, tuner proponuje także montaż nowego układu wydechowego. Moc silnika w Z4 sDrive35is wzrosła do 450 KM i 569 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    Jeśli jesteś właścicielem BMW Z4 i po jakimś czasie użytkowania stwierdzasz, że chcesz się jeszcze bardziej wyróżniać, koniecznie zainteresuj się pakietem od firmy MWDesign.
    Z4 od MWDesign charakteryzuje się limonkowymi elementami oraz 20-calowymi kołami Modulare Wheels, na które nałożono opony Toyo Tires o rozmiarze 245/30 z przodu i 285/25 z tyłu. Zmian niewiele, ale auto na pewno bardziej przykuwa uwagę na ulicy.Oprócz modyfikacji w stylistyce, tuner proponuje także montaż nowego układu wydechowego. Moc silnika w Z4 sDrive35is wzrosła do 450 KM i 569 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
    7 sierpnia 2013, 23:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina B10 Bi-Turbo – Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka"  była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

liczba cylidrów - 6R
pojemność - 3430cm³
moc maksymalna kW/KM - 265/360
maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - około 290km/h
    Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka" była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
    Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

    liczba cylidrów - 6R
    pojemność - 3430cm³
    moc maksymalna kW/KM - 265/360
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - około 290km/h
    9 sierpnia 2013, 15:26 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    BMW 4 Coupe – Zgodnie z obecnym standardem w Monachium, seria 4 będzie oferowana w kilku wersjach wyposażenia: podstawowej (tzw. golas), Sport Line, Modern Line, Luxury Line oraz z pakietem M Sport.

Kierowcy zainteresowani zakupem BMW 4 Coupe nie powinni narzekać na moc oferowanych silników. Dostępne jednostki rozwijają od 184 do 306 KM. Do wyboru będą dwa benzyniaki oraz jeden diesel: 6-cylindrowy (wersja 435i) lub 4-cylindrowy (428i) oraz 4-cylindrowy diesel w odmianie 420d. Wszystkie motory wyposażono w technologię TwinPower Turbo.
    Zgodnie z obecnym standardem w Monachium, seria 4 będzie oferowana w kilku wersjach wyposażenia: podstawowej (tzw. golas), Sport Line, Modern Line, Luxury Line oraz z pakietem M Sport.

    Kierowcy zainteresowani zakupem BMW 4 Coupe nie powinni narzekać na moc oferowanych silników. Dostępne jednostki rozwijają od 184 do 306 KM. Do wyboru będą dwa benzyniaki oraz jeden diesel: 6-cylindrowy (wersja 435i) lub 4-cylindrowy (428i) oraz 4-cylindrowy diesel w odmianie 420d. Wszystkie motory wyposażono w technologię TwinPower Turbo.
    6 lipca 2013, 10:19 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja E93 z M-Pakietem –
    23 kwietnia 2013, 0:39 przez kamilv2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    OPC z pakietem Irmschera – nice ass i niech ktoś powie że Opel to nie piękne auta
    Nice ass i niech ktoś powie że Opel to nie piękne auta
    16 marca 2013, 15:22 przez benizo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot oxia concept – Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

Dane techniczne:

prędkość maksymalna: 350km/h
0-100: ok. 5s.
silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
moc maksymalna: 680 KM
masa: 1360 kg
    Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

    Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

    Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

    Dane techniczne:

    prędkość maksymalna: 350km/h
    0-100: ok. 5s.
    silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
    skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
    moc maksymalna: 680 KM
    masa: 1360 kg
    23 lipca 2012, 22:55 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)