Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mimo to że kocham auta... – Marzę o takim motocyklu 

Jawa 500 ohc z 1952r
    Marzę o takim motocyklu

    Jawa 500 ohc z 1952r
    26 stycznia 2014, 22:39 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline c10 – Seria C10 z 1968 roku, którą produkcje rozpoczęła firma Prince w fabryce Opama R&D na przedmieściach Tokio. Marka ta była oznaczona logiem Nissana. W czasie gdy seria C10 była sprzedawana, Prince zachował nazwę, która miała w całości wyeliminować z produkcji samochody i ciężarówki. Diler ten, stał się oddziałem Nissana i marketingowa grupa została przy Prince powstrzymując przeniesienie linii produkcyjnej z Mita do Ginza. Skyline C10 opuścił fabrykę Nissana z silnikiem 1487 cm³ OHC G15 I4, który był montowany w poprzednim modelu S57 i posiadał moc 95 KM. Występowała także wersja z silnikiem o pojemności 1800 cm³ L G18 I4. Nissan produkował również ten model w wersji kombi. Model coupé został wyprodukowany w 1970 roku. Samochód wystąpił w 5 tej części szybcy i wściekli tuż po scenie z autobusem
    Seria C10 z 1968 roku, którą produkcje rozpoczęła firma Prince w fabryce Opama R&D na przedmieściach Tokio. Marka ta była oznaczona logiem Nissana. W czasie gdy seria C10 była sprzedawana, Prince zachował nazwę, która miała w całości wyeliminować z produkcji samochody i ciężarówki. Diler ten, stał się oddziałem Nissana i marketingowa grupa została przy Prince powstrzymując przeniesienie linii produkcyjnej z Mita do Ginza. Skyline C10 opuścił fabrykę Nissana z silnikiem 1487 cm³ OHC G15 I4, który był montowany w poprzednim modelu S57 i posiadał moc 95 KM. Występowała także wersja z silnikiem o pojemności 1800 cm³ L G18 I4. Nissan produkował również ten model w wersji kombi. Model coupé został wyprodukowany w 1970 roku. Samochód wystąpił w 5 tej części szybcy i wściekli tuż po scenie z autobusem
    28 listopada 2013, 9:04 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra Mk I – Ford Sierra (Wrzesień) 1982r

Silnik 1,6 OHC 8 zaworowy

Aktualnie 3 właściciel (poprzedni kupował jeszcze za dolary)

Innej Sierry z pierwszego rocznika produkcji jeszcze nie widziałem.

Oczywiście jeżdżąca i w 100% sprawna
    Ford Sierra (Wrzesień) 1982r

    Silnik 1,6 OHC 8 zaworowy

    Aktualnie 3 właściciel (poprzedni kupował jeszcze za dolary)

    Innej Sierry z pierwszego rocznika produkcji jeszcze nie widziałem.

    Oczywiście jeżdżąca i w 100% sprawna
    30 stycznia 2013, 21:36 przez koleszka001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Skoda 100 Rapid – silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3 
moc: 133,2 K przy 6500 obr/min 
moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min 
prędkość max: 200 – 240 km/h 
przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    Silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3
    moc: 133,2 K przy 6500 obr/min
    moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min
    prędkość max: 200 – 240 km/h
    przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    26 września 2012, 15:15 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Marzenia ;) - Honda GoldWing 1800 – Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM. 

Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

    Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM.

    Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

    Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

    W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    4 maja 2012, 10:34 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)