Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 32 takie materiały
    Coś innego – Lekko pomodzony Fiacior. Zmienione koło zamachowe na lzejsze, 3,9 kg, uklad dolotowy oparty na filtrze stozkowym, coś tam dlubniete przy tlumikach, krótka skrzynka biegów z wersji ABlbarth. Małe, miejskie autko wzbudzajace zainteresowanie. Kolo to borbet atiwe 13' 7j. Zawias Mts na sprezynach FK Automotive.

Plany na przyszlosc:
-czarna podsufitka, Ogólnie środek smoła (pare gratów już nazbierane)
-jeszcze w dół
-klatka z tyczek bambusowych
-turbawkeeee też bym chciał.
    Lekko pomodzony Fiacior. Zmienione koło zamachowe na lzejsze, 3,9 kg, uklad dolotowy oparty na filtrze stozkowym, coś tam dlubniete przy tlumikach, krótka skrzynka biegów z wersji ABlbarth. Małe, miejskie autko wzbudzajace zainteresowanie. Kolo to borbet atiwe 13' 7j. Zawias Mts na sprezynach FK Automotive.

    Plany na przyszlosc:
    -czarna podsufitka, Ogólnie środek smoła (pare gratów już nazbierane)
    -jeszcze w dół
    -klatka z tyczek bambusowych
    -turbawkeeee też bym chciał.
    26 lipca 2014, 3:57 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne photo:SiemaPhotography

    Mój, bo czerwone są szybsze – Golf MK2, front Jetta, felgi ATS type 10, gwint MTS technik...
    Golf MK2, front Jetta, felgi ATS type 10, gwint MTS technik...
    4 maja 2014, 16:50 przez garbus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moje Seicento – Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
Oryginalne wyposażenie:
Dywaniki w kolorze siwym.
Moja modyfikacja: 
-auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
    Oryginalne wyposażenie:
    Dywaniki w kolorze siwym.
    Moja modyfikacja:
    -auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    25 marca 2014, 10:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    VW Bora – Mój letni seT-Up.
Koło RH + gwint MTS
    Mój letni seT-Up.
    Koło RH + gwint MTS
    25 marca 2014, 21:21 przez Irek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Poldek – Buda z Poloneza, silnik Volkswagena (2.8 AAA VR6), pompa paliwowa Porsche (6.5 bara), skrzynia biegów Volvo (M47). Zawias to dopiero dzieło: amortyzatory VW (MTS od Transportera), sprężyny Jaguara i customowe wahacze.
    Buda z Poloneza, silnik Volkswagena (2.8 AAA VR6), pompa paliwowa Porsche (6.5 bara), skrzynia biegów Volvo (M47). Zawias to dopiero dzieło: amortyzatory VW (MTS od Transportera), sprężyny Jaguara i customowe wahacze.
    27 sierpnia 2013, 14:34 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Audi 80 b4 & Golf Mark III – Moje Audi 80 b4 2.0 MTS Technik 60/40 v2.
Po małym odświeżeniu lakieru...
Oraz kolegi VW Golf Mark III VR6.
    Moje Audi 80 b4 2.0 MTS Technik 60/40 v2.
    Po małym odświeżeniu lakieru...
    Oraz kolegi VW Golf Mark III VR6.
    22 lipca 2013, 22:20 przez chojnass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moje Audi 80 – Moje Audi 80 B4 2.0 na Glebie. 
MTS Technik 60/40
Działam dalej...
    Moje Audi 80 B4 2.0 na Glebie.
    MTS Technik 60/40
    Działam dalej...
    17 lipca 2013, 22:25 przez chojnass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne.

    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wojna odbyła się na MotoShow 2013 na szczecińskich halach MTS.
    10 czerwca 2013, 23:03 przez Darthu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj