Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Jazda zimą – Kiedy temperatura spada do bardzo niskiej wartości to grzejecie silnik na postoju czy od razu ruszacie?
Jedni twierdzą że grzanie jest szkodliwe dla motoru inni zaś, że nie ma wpływu.
Jestem ciekaw waszego zdania.
    Kiedy temperatura spada do bardzo niskiej wartości to grzejecie silnik na postoju czy od razu ruszacie?
    Jedni twierdzą że grzanie jest szkodliwe dla motoru inni zaś, że nie ma wpływu.
    Jestem ciekaw waszego zdania.
    Audi B2 – Witam, chciałbym Wam przedstawić moje drugie oczko w głowie, czyli Audi B2 2d. Autko jest z 1982 roku i posiada zagazowany  silnik benzynowy 1.6. Mam je od maja i od razu po kupnie zająłem się blacharką oraz malowaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym. Audi od paru tygodni jeździ i powiem Wam że jestem mega zadowolony. Jeszcze czeka mnie przy niej sporo prac, ale myślę że dam radę. Ostatnio został wycięty ten paskudny tłumik od motoru i na jego miejsce trafił od B3, zdjęcia były robione przed tym zabiegiem.
P.S. Ratujmy klasyki ich już nie przybędzie.
    Witam, chciałbym Wam przedstawić moje drugie oczko w głowie, czyli Audi B2 2d. Autko jest z 1982 roku i posiada zagazowany silnik benzynowy 1.6. Mam je od maja i od razu po kupnie zająłem się blacharką oraz malowaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym. Audi od paru tygodni jeździ i powiem Wam że jestem mega zadowolony. Jeszcze czeka mnie przy niej sporo prac, ale myślę że dam radę. Ostatnio został wycięty ten paskudny tłumik od motoru i na jego miejsce trafił od B3, zdjęcia były robione przed tym zabiegiem.
    P.S. Ratujmy klasyki ich już nie przybędzie.
    5 listopada 2014, 19:50 przez piotrek9411 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Corvette Z06 – Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!
 
Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!

    Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
    Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

    Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

    Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

    Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
    Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    6 czerwca 2014, 17:53 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Top Gear

    Kawa ZR750S – Moje oczko w głowie wygrzewa się na słońcu. 
rok produkcji motoru 2005.
    Moje oczko w głowie wygrzewa się na słońcu.
    rok produkcji motoru 2005.
    19 kwietnia 2014, 12:32 przez ~MatiitaM | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    I epicki dźwięk motoru Ferrari.
    5 kwietnia 2014, 20:15 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Laraki Epitome – Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

więcej w źródle
    Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

    Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

    więcej w źródle
    Hamann Hawk Roadster – W standardzie Mercedes-Benz SLS AMG Roadster jest wyposażony w silnik V8 6,2 litra z 563hp.

Na zdjęciu widzimy Hamann Hawk Roadster, który po modyfikacji jedynie centralnej jednostki sterującej, filtrów powietrza i układu wylotowego zyskał 65KM więcej. Wyższy jest też maksymalny moment obrotowy sięga 680 Nm przy 4850 obr./min.

Lepsze parametry motoru przekładają się na wyższą, choć niewiele, prędkość maksymalną. Obecnie wynosi ona 320 km/h zamiast 317 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h poprawiło się z 3,80 s na 3,60 s.

ALE JAK TO CUDO WYGLĄDA !

warto popatrzeć na więcej zdjęć a między innymi pod maskę i na wnętrze auta, gdzie wszystko jest zrobione ze skóry i węgla :) 
http://www.gtspirit.com/2013/06/21/road-tes-hamann-hawk-sls-amg-roadster/
    W standardzie Mercedes-Benz SLS AMG Roadster jest wyposażony w silnik V8 6,2 litra z 563hp.

    Na zdjęciu widzimy Hamann Hawk Roadster, który po modyfikacji jedynie centralnej jednostki sterującej, filtrów powietrza i układu wylotowego zyskał 65KM więcej. Wyższy jest też maksymalny moment obrotowy sięga 680 Nm przy 4850 obr./min.

    Lepsze parametry motoru przekładają się na wyższą, choć niewiele, prędkość maksymalną. Obecnie wynosi ona 320 km/h zamiast 317 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h poprawiło się z 3,80 s na 3,60 s.

    ALE JAK TO CUDO WYGLĄDA !

    warto popatrzeć na więcej zdjęć a między innymi pod maskę i na wnętrze auta, gdzie wszystko jest zrobione ze skóry i węgla :)
    http://www.gtspirit.com/2013/06/21/road-tes-hamann-hawk-sls-amg-roadster/
    Ciekawy pojazd – na bazie motoru
    Na bazie motoru
    1 lutego 2014, 11:56 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Pomożecie? – Witam chciałem was prosić o rade ponieważ poszukuje motoru a najlepiej Sportowego 2t 125 mocnego szybkiego i jak najmniej awaryjnego powyżej 2000r  do ceny 5500zł
    Witam chciałem was prosić o rade ponieważ poszukuje motoru a najlepiej Sportowego 2t 125 mocnego szybkiego i jak najmniej awaryjnego powyżej 2000r do ceny 5500zł
    7 października 2013, 11:41 przez mlody13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Corvette, które pokona silnik odrzutowy – Jeśli ktoś chce mogę dodać zdjęcie motoru z bliska
    Jeśli ktoś chce mogę dodać zdjęcie motoru z bliska
    15 września 2013, 10:09 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)