Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 107 takich materiałów
    Moja ulubiona gra- NFS: Most Wanted – Najlepsza zabawa - ucieczka przed policją.
    Najlepsza zabawa - ucieczka przed policją.
    26 grudnia 2013, 15:03 przez ewelotak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fail
    16 grudnia 2013, 19:55 przez hubh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ciekawy most –
    9 grudnia 2013, 20:08 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    faktopedia.pl

    Zaklinowany – -Co? Zaklinował pan się?
-Ale skąd. Most przywiozłem i paliwa mi zabrakło!
    -Co? Zaklinował pan się?
    -Ale skąd. Most przywiozłem i paliwa mi zabrakło!
    4 grudnia 2013, 11:02 przez Torpedo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polski Fiat – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    29 listopada 2013, 8:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    46 lat minęło... – FIAT 125p 
Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    FIAT 125p
    Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    28 listopada 2013, 19:42 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocaina.pl

    Projekt mostu w Chinach – Architekci zaprojektowali aż 150-metrowy most, by ułatwić poruszanie się pieszym. Spacerujący będą mieli do dyspozycji aż 6,5 miliona metrów kwadratowych.

Most zostanie wykonany ze stali ułożonej w kształt wstęgi Möbiusa.Budowla w swojej konstrukcji ma nawiązywać do nieskończoności, z którą wstęga ta jest kojarzona- powiedział Michel Schreinemachers z biura projektowego Next.


Forma mostu ma także nawiązywać do tradycji w Chinach- powiedział John van de Water z biura projektowego Next.

Most będzie się składał z trzech oddzielnych tras nad rzeką Xiang Jiang. Jedna z nich będzie umieszczona 24 metry nad ziemią. Tam zostanie umieszczony taras widokowy, z którego będzie można oglądać nie tylko miasto, ale także pobliskie góry.

Cała konstrukcja będzie podświetlana w nocy, żeby można ją podziwiać nawet po zmroku. Most zostanie skończony w 2014 roku.
    Architekci zaprojektowali aż 150-metrowy most, by ułatwić poruszanie się pieszym. Spacerujący będą mieli do dyspozycji aż 6,5 miliona metrów kwadratowych.

    Most zostanie wykonany ze stali ułożonej w kształt wstęgi Möbiusa.Budowla w swojej konstrukcji ma nawiązywać do nieskończoności, z którą wstęga ta jest kojarzona- powiedział Michel Schreinemachers z biura projektowego Next.


    Forma mostu ma także nawiązywać do tradycji w Chinach- powiedział John van de Water z biura projektowego Next.

    Most będzie się składał z trzech oddzielnych tras nad rzeką Xiang Jiang. Jedna z nich będzie umieszczona 24 metry nad ziemią. Tam zostanie umieszczony taras widokowy, z którego będzie można oglądać nie tylko miasto, ale także pobliskie góry.

    Cała konstrukcja będzie podświetlana w nocy, żeby można ją podziwiać nawet po zmroku. Most zostanie skończony w 2014 roku.
    26 listopada 2013, 20:10 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Film pod tytułem "Our Drift Day" ekipy Most Wanted. Ich kanał na Youtube nazywa się Most Wanted Film Studio.
    14 listopada 2013, 23:18 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ... mają klasy
    2 listopada 2013, 20:50 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Most Wanted - Gra ktos jeszcze? – Gra stara ale chyba najlepsza z serii NFS. Kto tez tak twierdzi?
    Gra stara ale chyba najlepsza z serii NFS. Kto tez tak twierdzi?
    9 października 2013, 21:17 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)