Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Moja Vectra B 2.0 TurboDiesel CarAudio nocą – taki tam mój sprzęcik, przełożony z Corsy B do Vectry, jakoś tam skrzynię upchałem, skrzynia 600 W RMS 1800 W MAX, wzmak  mono 1200 W RMS , kondensator 2 farady no i radio dobre przydali by się jeszcze kupić, postanowiłem zrobić zdj nocą i o to co mi wyszło, nie specjalnie dobra jakość, pasja czyni tym, aby rodzina głodowała, a auto było sprawne i pieszczone. Pozdrawiam!
    Taki tam mój sprzęcik, przełożony z Corsy B do Vectry, jakoś tam skrzynię upchałem, skrzynia 600 W RMS 1800 W MAX, wzmak mono 1200 W RMS , kondensator 2 farady no i radio dobre przydali by się jeszcze kupić, postanowiłem zrobić zdj nocą i o to co mi wyszło, nie specjalnie dobra jakość, pasja czyni tym, aby rodzina głodowała, a auto było sprawne i pieszczone. Pozdrawiam!
    16 września 2013, 19:09 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Moje pierwsze motocykle! – Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego 
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego
    i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
    No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
    No i na razie tyle
    Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
    A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    15 września 2013, 22:56 przez vain124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    125p – Mój skarb
    Mój skarb
    15 września 2013, 22:38 przez ~emilos | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mój syn przy Cadillac'u Coupe Deville z 1972 roku – 8.2 litra 340KM silnik V8 na weselu u kuzynki.
    8.2 litra 340KM silnik V8 na weselu u kuzynki.
    14 września 2013, 13:43 przez Eres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Panda Abarth Carbon Edition – Mój 1.3 Multiklekot :)
- EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
- dach i przód folia 3M carbon di-noc
- czarne lampy przód
- ciemne lampy tył z Pandy 100HP
- felgi 15" Novitec
- springi Weiteck -30/-25
- tarcze tył z pandy 100HP
- podwójny wydech Ulter
- spoiler z Pandy Sport
- fotele z Fiat 500 Abarth
- kierownica z Fiat 500 Abarth
- zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
- lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
+ kilka mniejszych modzików :)

Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    Mój 1.3 Multiklekot :)
    - EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
    - dach i przód folia 3M carbon di-noc
    - czarne lampy przód
    - ciemne lampy tył z Pandy 100HP
    - felgi 15" Novitec
    - springi Weiteck -30/-25
    - tarcze tył z pandy 100HP
    - podwójny wydech Ulter
    - spoiler z Pandy Sport
    - fotele z Fiat 500 Abarth
    - kierownica z Fiat 500 Abarth
    - zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
    + kilka mniejszych modzików :)

    Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    12 września 2013, 19:22 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Z serii : "Jak wszyscy to i ja" – Mój pierwszy samochód :) jak się Civic podoba?? (przepraszam za jakość ale zdjęcie robione telefonem)
    Mój pierwszy samochód :) jak się Civic podoba?? (przepraszam za jakość ale zdjęcie robione telefonem)
    12 września 2013, 19:19 przez michasg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Witam. Oto mój projekt pod tytułem I♥ DRIFT. Filmik sam robiłem około 4h. Myślę że się podobało
    12 września 2013, 17:11 przez zott94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Subaru SVX – Dokładnie te same Subaru SVX,którego byłym posiadaczem był mój ojciec. Sprzedał go z powodu niesprawnej automatycznej skrzyni. Obecnie posiadaczem jest syn właściciela Karczmy w Miłkowie niedaleko Karpacza. Samochód można również zobaczyć w linku źródłowym lub w gazecie top gear z kwietnia z roku 2012
    Dokładnie te same Subaru SVX,którego byłym posiadaczem był mój ojciec. Sprzedał go z powodu niesprawnej automatycznej skrzyni. Obecnie posiadaczem jest syn właściciela Karczmy w Miłkowie niedaleko Karpacza. Samochód można również zobaczyć w linku źródłowym lub w gazecie top gear z kwietnia z roku 2012
    9 września 2013, 15:17 przez SubaruManiak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po rodzinie nic nie ginie – Przedstawiam wam BMW E30 cabrio z 1991 roku. Autko należy do mojego ojca. To właśnie on zaraził mnie miłością do tego modelu i to również on pomaga mi w projekcie. Póki co autem jeżdżę ja, bo moje E30, jak niektórzy wiedzą, jest w remoncie. Cabrio posiada 171 konny silnik, co daje duży komfort jazdy, a sztywny dach (hardtop) zdecydowanie ułatwia życie.
Piszcie co sądzicie o tym aucie. Mój tata jest ciekawy jak je ocenicie.
    Przedstawiam wam BMW E30 cabrio z 1991 roku. Autko należy do mojego ojca. To właśnie on zaraził mnie miłością do tego modelu i to również on pomaga mi w projekcie. Póki co autem jeżdżę ja, bo moje E30, jak niektórzy wiedzą, jest w remoncie. Cabrio posiada 171 konny silnik, co daje duży komfort jazdy, a sztywny dach (hardtop) zdecydowanie ułatwia życie.
    Piszcie co sądzicie o tym aucie. Mój tata jest ciekawy jak je ocenicie.
    11 września 2013, 13:21 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    własne

    Escort 1.6 16v – Mój Ford Escort 1.6 16v
Przeszedł ze mną wiele i jeszcze wiele na niego czeka 
Moja motoperełka!
    Mój Ford Escort 1.6 16v
    Przeszedł ze mną wiele i jeszcze wiele na niego czeka
    Moja motoperełka!
    10 września 2013, 16:29 przez kukus15231 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne!