Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Na legendarnym, Francuskim torze Le Mans.
    25 września 2014, 23:39 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru – Dla wielu osób pierwszym skojarzeniem dotyczącym modelu Impreza jest niebieska rajdówka na złotych felgach pędząca przez odcinki specjalne. To właśnie przez udział w sporcie motorowym marka Subaru zyskała tak wielu sypatyków i fanów.

Od 1993 roku aż do dnia dzisiejszego fabryczny zespół Subaru (Subaru World Rally Team = SWRT) bierze udział cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. Oprócz tego Impreza jest obecna praktycznie we wszystkich innych rajdowych serialach i rozgrywkach regionalnych, takich jak choćby Rajdowe Mistrzostwa Polski. Rajdowej karierze Imprezy można by poświęcić osobną stronę internetową, dlatego tu ograniczymy się tylko do podstawowych informacji i statystykach.

SWRT modelem Impreza zdobyło 3 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Producentów w latach 1995, 1996 i 1997. Trzech kierowców SWRT modelem Impreza zdobyło tytuł Rajdowego Mistrza Świata Kierowców. Byli to : Colin McRae w 1995 roku, Ritchard Burns w 2001 roku i Petter Solberg w 2003 roku.

Jak do tej pory model Impreza z różnymi kierowcami za kierownicą zwyciężył w sumie w 44 rundach Mistrzostw Świata.

W 1997 roku, Subaru jako pierwszy z producentów zaprezentowało Imprezę w specyfikacji WRC. W sezonie 1997 Impreza triumfowała w aż 8 rundach Mistrzostw Świata.

W tym samym roku Krzysztof Hołowczyc zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy właśnie za kierownicą Subaru Imprezy.

Również w Mistrzostwach Polski Impreza była samochodem zwycieskim: w 1999 roku Krzysztof Hołowczyc, w 2003 Tomasz Czopik i w latach 2004, 2005, 2006 Leszek Kuzaj zdobywali tytuły Mistrzów kraju w różnych ewolucjach tego modelu.
    Dla wielu osób pierwszym skojarzeniem dotyczącym modelu Impreza jest niebieska rajdówka na złotych felgach pędząca przez odcinki specjalne. To właśnie przez udział w sporcie motorowym marka Subaru zyskała tak wielu sypatyków i fanów.

    Od 1993 roku aż do dnia dzisiejszego fabryczny zespół Subaru (Subaru World Rally Team = SWRT) bierze udział cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. Oprócz tego Impreza jest obecna praktycznie we wszystkich innych rajdowych serialach i rozgrywkach regionalnych, takich jak choćby Rajdowe Mistrzostwa Polski. Rajdowej karierze Imprezy można by poświęcić osobną stronę internetową, dlatego tu ograniczymy się tylko do podstawowych informacji i statystykach.

    SWRT modelem Impreza zdobyło 3 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Producentów w latach 1995, 1996 i 1997. Trzech kierowców SWRT modelem Impreza zdobyło tytuł Rajdowego Mistrza Świata Kierowców. Byli to : Colin McRae w 1995 roku, Ritchard Burns w 2001 roku i Petter Solberg w 2003 roku.

    Jak do tej pory model Impreza z różnymi kierowcami za kierownicą zwyciężył w sumie w 44 rundach Mistrzostw Świata.

    W 1997 roku, Subaru jako pierwszy z producentów zaprezentowało Imprezę w specyfikacji WRC. W sezonie 1997 Impreza triumfowała w aż 8 rundach Mistrzostw Świata.

    W tym samym roku Krzysztof Hołowczyc zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy właśnie za kierownicą Subaru Imprezy.

    Również w Mistrzostwach Polski Impreza była samochodem zwycieskim: w 1999 roku Krzysztof Hołowczyc, w 2003 Tomasz Czopik i w latach 2004, 2005, 2006 Leszek Kuzaj zdobywali tytuły Mistrzów kraju w różnych ewolucjach tego modelu.
    8 września 2014, 23:17 przez Max940918 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford RS200 – Mimo ogromnych starań Forda, zaawansowanej konstrukcji i ciągłych poprawek RS200 nigdy nie zdobył mistrzostwa.
    Mimo ogromnych starań Forda, zaawansowanej konstrukcji i ciągłych poprawek RS200 nigdy nie zdobył mistrzostwa.
    31 sierpnia 2014, 15:59 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Świata OSY-400 – Grzegorz Stępniak to ja.
    Grzegorz Stępniak to ja.
    30 czerwca 2014, 22:31 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Mistrzostwa Świata OSY-400 – Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
    Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
    Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    30 czerwca 2014, 22:35 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Świata OSY-400 – 28-29 czerwca Chodzież.
    28-29 czerwca Chodzież.
    30 czerwca 2014, 22:28 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kultowe rajdówki – Fiat 126p
Fiat Cinquecento
Fiat Seicento


Kultowe rajdówki to nie tylko te wygrywające Mistrzostwa Świata, to takie samochody, które nierozerwalnie związane są ze światem rajdów. Nie umiem sobie wyobrazić polskiej sceny rajdowej bez tych trzech samochodów, które ciągle licznie pojawiają się amatorskich pucharach oraz niższych ligach rajdowych.
    Fiat 126p
    Fiat Cinquecento
    Fiat Seicento


    Kultowe rajdówki to nie tylko te wygrywające Mistrzostwa Świata, to takie samochody, które nierozerwalnie związane są ze światem rajdów. Nie umiem sobie wyobrazić polskiej sceny rajdowej bez tych trzech samochodów, które ciągle licznie pojawiają się amatorskich pucharach oraz niższych ligach rajdowych.
    23 czerwca 2014, 1:32 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Fiat 124 Abarth Rally – CSA


Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    Fiat 124 Abarth Rally – CSA


    Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    20 czerwca 2014, 1:18 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa UK w driftingu –
    19 czerwca 2014, 23:58 przez stivopl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Świata Samochodów Turystycznych – Oraz Grid girls.
    Oraz Grid girls.
    13 czerwca 2014, 9:00 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)