Ciekawy jestem, jaka będzie reakcja mojego wnuka, gdy za kilkadziesiąt lat znajdzie papierowe zdjęcia mojego traba. Wiem, że mi do końca życia będą wywoływać uśmiech na twarzy i dumę, z wykonanej w młodości pracy ;)
Zdjęcie zrobione około ósmej godziny pracy. Przewiduję, że zejdzie mi łącznie ze 20 godzin. Patrząc na to zdjęcie może się wydawać, że tu prawie nic nie jest narysowane, ale uwierzcie mi, że to trudny rysunek. Niedługo zobaczycie go skończonego. Potem zabieram się za Aventadora
Dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że kompletnie nie miałem pomysłu w co włożyć ręce. Blacha zrobiona, ok, ale co dalej? To pytanie towarzyszyło mi przez ostatnie tygodnie i w końcu z nieba spadł mi blok od 2.7 ety. I wtedy powstała koncepcja, żeby zabrać się za silnik. Tak więc drugim etapem mojej pracy będzie wyremontowanie i założenie bloku od 2.7 ety do głowicy od 2.0 - a chyba wszyscy wiedzą co to za połączenie. Czeka mnie trochę pracy i wydatków, ale mam nadzieję, że będzie warto.
Witam serdecznie wszystkich motokillersów zgłaszam się z problemem z moim a3 97r. chodzi o jedna cała stronę świateł pozycyjnych chodzą tylko jak odpalę silnik a po przekręceniu kluczyka i bez kluczyka w stacyjce już nie, dzisiaj jeszcze zauważyłem ze podczas jazdy zapaliło mi się podświetlanie włącznika świateł, panelu sterowania klima-tronikiem i światełka pod popielniczka co zawsze normalnie świeciły i doszedłem ze jak one nie świecą to wtedy pozycyjne od strony kierowcy też i na tym mój problem polega proszę o pomoc i za porady z góry dziękuje.
pozdrawiam Damian
Siemanko! Tak jak obiecałem zamieszczam filmik ale już jest prawie finito! na łapach jest, na grodzi jest położony podkład więc jak pomaluję w pewien kolorek i dodam pod szybę listwy długie ledowe to będzie smacznie w nocy świecić! :) odnośnie projektu zostało mi do poprawienia piasty, półosie z F16 oczywiście bez skracania weszły! :), podłączyć wszystkie przewody chłodzenia i wspomagania i zalać płynami, ustawić dobrze chłodnicę w mocowania, kupić akumulator :), zamontować odpowiedni rozrusznik z calibry, podłączyć odpowiednioo podciśnienie i przewody paliwowe, przerobić i pospawać kolektor wydechowy z łącznikiem oraz mechanizm biegów, pełny weekend roboty będzie a będzie cudo jak wyjedzie :) aaa zapomniałem... zatankować muszę chociażby jeszcze bak :D! będzie filmik z pierwszej jazdy obiecuję! :)