Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Na suchym oczywiście. Kto nie słyszał na żywo może żałować.
    5 grudnia 2012, 6:58 przez raadzi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MAXI TUNING – pamiętacie?
    Pamiętacie?
    18 września 2012, 16:27 przez Seben (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Gilera GP 800 – A co powiedzie na taki maxi skuter?
    A co powiedzie na taki maxi skuter?
    6 września 2012, 20:32 przez Mytek019 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 Maxi Turbo –
    22 sierpnia 2012, 13:30 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maxi –
    10 sierpnia 2012, 22:45 przez paffi82 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lipca 2012, 22:27 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Manet Korado Maxi 50 – Mój Mapecik ;) Pierwszy skuter z automatyczną skrzynią wyprodukowany w Słowacji
    Mój Mapecik ;) Pierwszy skuter z automatyczną skrzynią wyprodukowany w Słowacji
    22 czerwca 2012, 15:09 przez ~Waldi | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 – Renault 5 Turbo – specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego.
5 Turbo napędzany był przez turbodoładowany umieszczony centralnie silnik 1397 cm³ Cléon. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM (118 kW).
Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo (zwanej "Turbo 1").
Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM (132 kW), 210 KM (154 kW) i 350 KM (257 kW) w Maxi 5 Turbo.
Wyprodukowano 3167 egzemplarzy modelu.
    Renault 5 Turbo – specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego.
    5 Turbo napędzany był przez turbodoładowany umieszczony centralnie silnik 1397 cm³ Cléon. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM (118 kW).
    Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo (zwanej "Turbo 1").
    Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM (132 kW), 210 KM (154 kW) i 350 KM (257 kW) w Maxi 5 Turbo.
    Wyprodukowano 3167 egzemplarzy modelu.
    13 maja 2012, 23:16 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajdówki – Subaru Impreza GC8 WRC
Peugeot 306 Maxi
    Subaru Impreza GC8 WRC
    Peugeot 306 Maxi
    18 kwietnia 2012, 20:59 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skuter BMW Contept E KONKURS – Podczas 64 Salonu Samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało swoje "dziecko" z rodziny jednośladów w pełni elektryczny Skuter BMW Contept E. 
Technologia wysokiego napięcia BMW (powyżej 60 woltów) o wysokich standardach bezpie­czeństwa umożliwia pojazdom napędzanym elektrycznie na osiągnięcie przyspieszenia porówny­walnego z maxi skuterami wyposażonymi w silniki spalinowe. Duża pojemność akumulatora, inteli­gentny system zarządzania jego stanem oraz wydajny układ odzyskiwania energii z hamowania zapewniają  realistyczny zasięg 100 kilometrów w warun­kach codziennej eksploatacji. Co więcej, celem inżynierów BMW Motorrad jest uzyskanie mocy ciągłej oraz maksymal­nej prędkości, która umożliwi bezpieczne wykonywanie manewrów wyprzedzania na obwodnicach miast podczas jazdy z pasażerem.
BMW Concept E został naszpikowany najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi. Snop światła padającego z przedniej lampy pochodzi z LED-ów, rolę lusterek bocznych przejęły kamery i dwa ciekłokrystaliczne wyświetlacze na kokpicie. Trzeci informuje o prędkości, obrotach silnika i poziomie akumulatorów. Wyposażenie skutera obejmuje także podgrzewane manetki, nawigację, system audio, bezstopniową przekładnię CVT oraz ABS.

Pytanie tylko, ile będziemy musieli zapłacić za luksus jazdy skuterem Concept E ? Cena nie jest jeszcze znana.
    Podczas 64 Salonu Samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało swoje "dziecko" z rodziny jednośladów w pełni elektryczny Skuter BMW Contept E.
    Technologia wysokiego napięcia BMW (powyżej 60 woltów) o wysokich standardach bezpie­czeństwa umożliwia pojazdom napędzanym elektrycznie na osiągnięcie przyspieszenia porówny­walnego z maxi skuterami wyposażonymi w silniki spalinowe. Duża pojemność akumulatora, inteli­gentny system zarządzania jego stanem oraz wydajny układ odzyskiwania energii z hamowania zapewniają realistyczny zasięg 100 kilometrów w warun­kach codziennej eksploatacji. Co więcej, celem inżynierów BMW Motorrad jest uzyskanie mocy ciągłej oraz maksymal­nej prędkości, która umożliwi bezpieczne wykonywanie manewrów wyprzedzania na obwodnicach miast podczas jazdy z pasażerem.
    BMW Concept E został naszpikowany najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi. Snop światła padającego z przedniej lampy pochodzi z LED-ów, rolę lusterek bocznych przejęły kamery i dwa ciekłokrystaliczne wyświetlacze na kokpicie. Trzeci informuje o prędkości, obrotach silnika i poziomie akumulatorów. Wyposażenie skutera obejmuje także podgrzewane manetki, nawigację, system audio, bezstopniową przekładnię CVT oraz ABS.

    Pytanie tylko, ile będziemy musieli zapłacić za luksus jazdy skuterem Concept E ? Cena nie jest jeszcze znana.
    2 kwietnia 2012, 10:45 przez GILU94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj