Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    DeTomaso Mangusta – i pomyśleć, że parę lat temu były poważne możliwości reaktywacji tej marki
    I pomyśleć, że parę lat temu były poważne możliwości reaktywacji tej marki
    3 maja 2014, 14:16 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Mangusta –
    10 listopada 2013, 22:55 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Mangusta –
    9 lipca 2013, 13:21 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Mangusta – Niesamowity samochód
    Niesamowity samochód
    5 maja 2013, 21:57 przez Bandi99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    De Tomaso Mangusta – Początkowo montowano silniki Ford 289 V8. Na rynku północnoamerykańskim centralnie montowano jednostkę Ford 302 V8 osiągającą moc 302KM. Napęd przenoszony był poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów na oś tylną. Nadwozie zaprojektował Giorgetto Giugiaro. Zarówno na przedniej jak i tylnej osi zamontowano hamulce tarczowe. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 250km/h.
    Początkowo montowano silniki Ford 289 V8. Na rynku północnoamerykańskim centralnie montowano jednostkę Ford 302 V8 osiągającą moc 302KM. Napęd przenoszony był poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów na oś tylną. Nadwozie zaprojektował Giorgetto Giugiaro. Zarówno na przedniej jak i tylnej osi zamontowano hamulce tarczowe. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 250km/h.
    7 kwietnia 2013, 14:47 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeTomaso Mangusta Legacy –
    7 stycznia 2013, 22:40 przez Turbinka19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    De Tomaso Mangusta – A taką klasyczną włoszczyznę to ktoś pamięta?
To unikat, wyprodukowano ok. 400 szt.
    A taką klasyczną włoszczyznę to ktoś pamięta?
    To unikat, wyprodukowano ok. 400 szt.
    6 sierpnia 2012, 10:06 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    De Tomaso Mangusta – Piękność...
    Piękność...
    12 lipca 2012, 15:16 przez truskafka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Qvale Mangusta – W 1998 roku Qvale Automotive kupiła licencję na produkcję i dystrybucję samochodów De Tomaso Mangusta. Samochód produkowany od 2000 do 2001 roku zadziwiał możliwościami metamorfozy – sztywny dach chowa się do bagażnika, zmieniając coupe w wersję targa. Po złożeniu pałąka i tylnej szyby samochód zmienia się w kabriolet. Pod maską pracował 320-konny silnik V6 o pojemności 4,4 litra. Prędkość maksymalna wynosiła 260 km/h.
    W 1998 roku Qvale Automotive kupiła licencję na produkcję i dystrybucję samochodów De Tomaso Mangusta. Samochód produkowany od 2000 do 2001 roku zadziwiał możliwościami metamorfozy – sztywny dach chowa się do bagażnika, zmieniając coupe w wersję targa. Po złożeniu pałąka i tylnej szyby samochód zmienia się w kabriolet. Pod maską pracował 320-konny silnik V6 o pojemności 4,4 litra. Prędkość maksymalna wynosiła 260 km/h.
    7 czerwca 2012, 14:12 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Encyklopedia: De Tomaso Mangusta – Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

Dane techniczne pojazdu:
Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
0-100km/h: 6,3s
Silnik: V8
Pojemność: 4950 cm3
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Moc maksymalna: 230hp
Moment maksymalny: 419Nm
Masa: 1325kg
Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

    Dane techniczne pojazdu:
    Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
    0-100km/h: 6,3s
    Silnik: V8
    Pojemność: 4950 cm3
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
    Moc maksymalna: 230hp
    Moment maksymalny: 419Nm
    Masa: 1325kg
    Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    12 maja 2012, 22:05 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj