Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    BMW M1 –
    20 stycznia 2013, 15:27 przez TeRy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E26 M1 – M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Nie ma piękniejszej bety od e26
    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Nie ma piękniejszej bety od e26
    9 stycznia 2013, 19:26 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 procar –
    18 grudnia 2012, 16:01 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 coupe –
    10 grudnia 2012, 18:20 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    M1 też poleci –
    24 listopada 2012, 15:57 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spot C-A... Poznań M1 – Od lewej:
- Radcore C20NE
- Vindic E16SE
- Tomekpoznań C20NE
- Kubzik c14n
    Od lewej:
    - Radcore C20NE
    - Vindic E16SE
    - Tomekpoznań C20NE
    - Kubzik c14n
    19 września 2012, 21:53 przez ~Waldi | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 – które wybierasz?
    Które wybierasz?
    2 września 2012, 9:24 przez nickczemnick (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mr. Mercedes-Benz – dzis pod M1 (Czeladź) takie cacko ucieszyło moje oko.
W114/W115 nie jestem pewien, bo to przeciez bliźniacze modele.
ale wiecej takich klasyków na polskich drogach by się sprzydało ;)
    Dzis pod M1 (Czeladź) takie cacko ucieszyło moje oko.
    W114/W115 nie jestem pewien, bo to przeciez bliźniacze modele.
    ale wiecej takich klasyków na polskich drogach by się sprzydało ;)
    31 sierpnia 2012, 0:00 przez Gie_eR_U_Be_Y (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    BMW M1 PROCAR – Jedna z kilku BMW, które Mi się podobają i których jest mało na Motokillerze. 
Wyprodukowano Ich tylko 400sztuk na uliczną jazdę.
    Jedna z kilku BMW, które Mi się podobają i których jest mało na Motokillerze.
    Wyprodukowano Ich tylko 400sztuk na uliczną jazdę.
    25 sierpnia 2012, 12:06 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW M1 – Chciałbym, aby powróciło.
    Chciałbym, aby powróciło.
    22 sierpnia 2012, 13:04 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj