Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Aston Martin Lagonda Taraf – Tylko 200 egzemplarzy, cena jednego modelu wynosi 2,2mln złotych, a istną wisienką na torcie będzie silnik V12 o mocy 550KM.
    Tylko 200 egzemplarzy, cena jednego modelu wynosi 2,2mln złotych, a istną wisienką na torcie będzie silnik V12 o mocy 550KM.
    Nowy Aston Martin Lagonda – Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    8 września 2014, 23:15 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Lagonda – Powstanie tylko 100 sztuk, a pod maską umieszczono silnik V12 o mocy około 600 KM.
    Powstanie tylko 100 sztuk, a pod maską umieszczono silnik V12 o mocy około 600 KM.
    30 sierpnia 2014, 12:33 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Aston Martin Lagonda –
    17 sierpnia 2014, 9:39 przez MowMiJanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Lagonda Rapide – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

Silnik:

-R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
-Stopień sprężania: 8,25:1
-Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

    Silnik:

    -R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    -Stopień sprężania: 8,25:1
    -Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    1 lipca 2014, 15:44 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1982 Aston Martin Lagonda - ciekawe wnętrza #7 – Istny kosmos.
    Istny kosmos.
    31 maja 2014, 18:24 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Aston Martin Lagonda –
    21 maja 2014, 11:43 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Lagonda –
    4 kwietnia 2014, 9:30 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Lagonda –
    21 marca 2014, 18:51 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj