Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 133 takie materiały
    Lamborghini Murciélago – Włoskie piękno.
    Włoskie piękno.
    13 września 2014, 20:14 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murciélago – Z dedykacją dla Italianca.
    Z dedykacją dla Italianca.
    9 września 2014, 19:59 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Megane II CC – Moja Megi przy Lago di Bracciano, Lazio, IT.
    Moja Megi przy Lago di Bracciano, Lazio, IT.
    14 lipca 2014, 17:04 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Megane II CC – Moja Megi przy Lago di Bracciano, Lazio, IT.

PS. Tak, wiem, że drzwi zakurzone, niedokładnie doczyściłem i na HDR to wyszło.
    Moja Megi przy Lago di Bracciano, Lazio, IT.

    PS. Tak, wiem, że drzwi zakurzone, niedokładnie doczyściłem i na HDR to wyszło.
    14 lipca 2014, 16:53 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Concept S – Na salonie samochodowym w Genewie w 2005 roku zaprezentowany został nowy, koncepcyjny model firmy Lamborghini. Pojazd o roboczej nazwie Concept S (nie jest to imię byka) został zbudowany na bazie Gallardo, a nadwozie zaprojektowało Lamborghini Centro Stile z Luc'em Donckerwolcke na czele (tym samym który zaprojektował Murciélago). Jest to roadster, którego cechą charakterystyczną jest przednia szyba, a raczej dwie opływowe owiewki. Podobno projektant był zainspirowany starymi, jednoosobowymi wyścigówkami. Pozostałe elementy nadwozia pochodzą prosto z Gallardo, choć wiele z nich poddano retuszowi. Z zewnątrz wydaje się że kabina Concept S jest przedzielona na 2 części, co nie jest prawdą. Dobrze widać to na zdjęciu kabiny. Deska rozdzielcza także pochodzi z Gallardo, lecz uzupełniono ją białymi wstawkami. W prezentowanym w Genewie modelu nie mogło oczywiście zabraknąć systemu multimedialnego z dużym LCD. Elektrycznie otwierane lusterko wsteczne zamontowano pomiędzy owiewkami. Concept S posiada przekonstruowaną aerodynamikę w stosunku do Gallardo. Pod spodem biegną kanały powietrzne a z tyłu pojawił się spory dyfuzor. Concept S wzbudził spore zainteresowanie, na tyle duże że firma Lamborghini zdecydowała się zbudować jeżdżący prototyp. Jego prezentacja miała miejsce w Pebble Beach, USA. W stosunku do modelu prezentowanego w Genewie zdecydowanie zmniejszono owiewki oraz popracowano nad aerodynamiką. Concept S został zarejestrowany i może poruszać się po drogach publicznych. Niestety nie trafił do sprzedaży.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 2005 roku zaprezentowany został nowy, koncepcyjny model firmy Lamborghini. Pojazd o roboczej nazwie Concept S (nie jest to imię byka) został zbudowany na bazie Gallardo, a nadwozie zaprojektowało Lamborghini Centro Stile z Luc'em Donckerwolcke na czele (tym samym który zaprojektował Murciélago). Jest to roadster, którego cechą charakterystyczną jest przednia szyba, a raczej dwie opływowe owiewki. Podobno projektant był zainspirowany starymi, jednoosobowymi wyścigówkami. Pozostałe elementy nadwozia pochodzą prosto z Gallardo, choć wiele z nich poddano retuszowi. Z zewnątrz wydaje się że kabina Concept S jest przedzielona na 2 części, co nie jest prawdą. Dobrze widać to na zdjęciu kabiny. Deska rozdzielcza także pochodzi z Gallardo, lecz uzupełniono ją białymi wstawkami. W prezentowanym w Genewie modelu nie mogło oczywiście zabraknąć systemu multimedialnego z dużym LCD. Elektrycznie otwierane lusterko wsteczne zamontowano pomiędzy owiewkami. Concept S posiada przekonstruowaną aerodynamikę w stosunku do Gallardo. Pod spodem biegną kanały powietrzne a z tyłu pojawił się spory dyfuzor. Concept S wzbudził spore zainteresowanie, na tyle duże że firma Lamborghini zdecydowała się zbudować jeżdżący prototyp. Jego prezentacja miała miejsce w Pebble Beach, USA. W stosunku do modelu prezentowanego w Genewie zdecydowanie zmniejszono owiewki oraz popracowano nad aerodynamiką. Concept S został zarejestrowany i może poruszać się po drogach publicznych. Niestety nie trafił do sprzedaży.
    24 maja 2014, 16:35 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes-Benz SLR McLaren & Lamborghini Murciélago –
    7 kwietnia 2014, 10:36 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murciélago LP670-SV –
    6 kwietnia 2014, 12:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murciélago –
    22 marca 2014, 8:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini V12 – Countach, 350 GT, Miura SV, Diablo SE i Murciélago SV
    Countach, 350 GT, Miura SV, Diablo SE i Murciélago SV
    20 marca 2014, 16:04 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murciélago 40th Anniversary Edition – Wersja limitowana zaprojektowana, aby uczcić 40-lecie firmy. Samochód wyróżniał się lakierem (Verde Artemis), który w zależności od kąta padania światła zmieniał kolory na różne odcienie niebieskiego i zielonego. Podobnie jak Countach 25th i Diablo SE 30th sprzedawany był tylko jako specjalna wersja jubileuszowa. Pod względem technicznym odpowiada bazowej wersji.
    Wersja limitowana zaprojektowana, aby uczcić 40-lecie firmy. Samochód wyróżniał się lakierem (Verde Artemis), który w zależności od kąta padania światła zmieniał kolory na różne odcienie niebieskiego i zielonego. Podobnie jak Countach 25th i Diablo SE 30th sprzedawany był tylko jako specjalna wersja jubileuszowa. Pod względem technicznym odpowiada bazowej wersji.
    14 marca 2014, 15:01 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.autogespot.com