Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Rajd Festiwalowy cz II – Na trasach rajdu festiwalowego od początku pojawiali się tacy kierowcy jak Leszek Kuzaj czy Krzysztof Hołowczyc, jednak tylko nielicznym gwiazdom udawało się u nas zwyciężać. Takie sukces odniósł w Opolu jeden z najlepszych polskich kierowców rajdowych, nieżyjący już Marian Bublewicz (na zdjęciu), który w 1991 roku triumfował za kierownicą forda sierra. Oprócz niego wygrywał tu także m.in. Marek Gieruszczak w 1993 roku na toyocie celice oraz Tomasz Kuchar w 2005 roku subaru imprezą. Kto będzie zwycięzcą w tym roku? Wystartuj a możesz nim być Ty.
    Na trasach rajdu festiwalowego od początku pojawiali się tacy kierowcy jak Leszek Kuzaj czy Krzysztof Hołowczyc, jednak tylko nielicznym gwiazdom udawało się u nas zwyciężać. Takie sukces odniósł w Opolu jeden z najlepszych polskich kierowców rajdowych, nieżyjący już Marian Bublewicz (na zdjęciu), który w 1991 roku triumfował za kierownicą forda sierra. Oprócz niego wygrywał tu także m.in. Marek Gieruszczak w 1993 roku na toyocie celice oraz Tomasz Kuchar w 2005 roku subaru imprezą. Kto będzie zwycięzcą w tym roku? Wystartuj a możesz nim być Ty.
    26 marca 2015, 7:23 przez ~sposik | Do ulubionych | Skomentuj
    26 stycznia 2015, 16:53 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 listopada 2014, 18:38 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jeśli pomysł "chwyci" będę wrzucał swoje rajdowe nagrania, tymczasem poświęćcie kilka sekund na obejrzenie tego co znalazłem w archiwum.
    16 czerwca 2014, 21:05 przez Grzesieek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne zbiory.

    Volkswagen Golf kit-car – Tomasz Kuchar, Maciej Szczepaniak rok 1999 Rajd Polski
    Tomasz Kuchar, Maciej Szczepaniak rok 1999 Rajd Polski
    16 maja 2014, 13:12 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    "Opowieści rajdowe" FB

    Legenda Polskich Rajdów cz.4 – Tomasz Kuchar
    Tomasz Kuchar
    26 czerwca 2013, 20:47 przez Adamek2106 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ewolucja Forda Focusa WRC – Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

Dane techniczne (teoretyczne*):

Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

Moc[KM]/rpm: 300/6000

Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
*dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

    Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

    Dane techniczne (teoretyczne*):

    Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

    Moc[KM]/rpm: 300/6000

    Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

    Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

    Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

    Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
    *dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

    Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    1 kwietnia 2012, 21:03 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajd Kormoran 2002 - Kuchar onboard - Toyota Corolla WRC.
    29 marca 2012, 19:09 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie uzależnienia i takich ludzi popieramy w całej rozciągłości!
    7 marca 2012, 14:59 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj