Szukaj
Znalazłem 16 takich materiałów
Przyjechał na warsztat, właściciel twierdził ze coś z turbo nie tak...
Po zdjęciu osłony silnika okazało sie że trzy korbowody rozerwały blok razem z miską olejową. Trzy tłoki wbiły się w głowice więc na pewno też pękła. ogólnie kawałek korba wbiła się też w sprężarkę klimatyzacji. Nie ma co zbierać, a najśmieszniejsze że podobno były robione pompo wtryski. Pewnie coś wpadło do silnika i narobiło to co narobiło.
Dane techniczne:
Waga: ok 14,00 kg Rama (materiał): 6061 aluminium Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa
Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »