Szukaj
Znalazłem 102 takich materiałów
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h
Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
Już w zeszłym roku General Motors i PSA zawarły alians. Amerykański koncern kupił 7 proc. udziałów francuskiej firmy, stając się tym samym drugim co do wielkości jej udziałowcem (kontrola pozostawała w rodzinie Peugeot - ok. 30 proc. udziałów). Miało to, jak tłumaczył szef GM Dan Akerson, zapewnić "stabilną rentowność Europie".
Francuzi w tarapatach
Strategiczny sojusz okazał się jednak niewystarczający. Szefostwo PSA szukało kolejnych rozwiązań, by wyjść z trudnej sytuacji finansowej. Ten największy obok Renault gracz francuskiego rynku motoryzacyjnego tracił miesięcznie ok. 200 mln euro. Po przepychankach ze związkami zawodowymi zwolnił ok. 8 tys. pracowników we Francji i zamknął jeden z zakładów produkcyjnych.
Dlatego Philippe Varin, szef koncernu PSA, próbował znaleźć wsparcie u jednego z największych producentów samochodów na chińskim rynku - Dongfeng Motor Corporation. Jednak przejęcie przez Chińczyków większościowego pakietu udziałów w PSA nie doszło do skutku. Niewykluczone, że sytuację wykorzystał General Motors, by umocnić swoją pozycję na europejskim rynku motoryzacyjnym. Amerykanie zaznaczyli ostatnio swoją aktywność także na polskim rynku motoryzacyjnym. Z końcem kwietnia GM przejął pełną kontrolę nad firmą Isuzu Motors Polska, która będzie teraz produkować wysokoprężne silniki pod szyldem "GM Powertrain Poland".
GM przejmie PSA?
Agencja Reuters podała, że GM przejmie kontrolę nad PSA w zamian za pokaźne inwestycje. Na razie potencjalna współpraca koncernów owiana jest tajemnicą. Miałaby działać na zasadzie porozumienia joint venture. Brak jednak szczegółów. Według doniesień anonimowych informatorów Reutersa rodzina Peugeot jest świadoma, że i tak traci kontrolę nad firmą, dlatego szuka wsparcia u Amerykanów. Przedstawiciele obu firm na razie dementują doniesienia. Dan Akerson (GM) stwierdził, że na razie kierowana przez niego firma nie ma zamiaru inwestować więcej pieniędzy w Peugeot Citroën. Z kolei rzecznik francuskiego koncernu stwierdził, że nie ma zamiaru "komentować plotek".
Kurs akcji wzrósł
Informacja ta wywołała jednak spore poruszenie - wartość akcji Peugeota wzrosła o 5,5 proc., a GM o 1,7 proc. Niezadowoleni są również politycy niemieccy i francuscy, którzy obawiają się masowych zwolnień i zamykania fabryk, gdyż GM ma opinię "twardego gracza". Według anonimowej osoby znającej kulisy negocjacji, do takiej transakcji na pewno nie dojdzie przed tegorocznymi wyborami parlamentarnymi w Niemczech. Reuters donosi, że oprócz zastrzyku kapitału GM zobowiązał się ograniczyć redukcję zatrudnienia i zamykania zakładów produkcyjnych.
Będzie tylko gorzej?
Eksperci brytyjskiego Barclay's Michael Tyndall i Brian Johnson w rozmowie z agencją Reuters stwierdzili, że takie rozwiązanie nie jest najlepszym pomysłem. - Sytuacja PSA tylko się pogorszyła, odkąd te dwie firmy zawarły sojusz. GM powinna inwestować w regionach takich jak Chiny, gdzie jest szansa na zysk, a nie we Francji - mówił Johnson.
- ABS
- Centralny zamek
- Klimatyzacja dwustrefowa
- 4x el. szyby
- 2x poduszki powietrzne
- Podłokietnik
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Reflektory ksenonowe
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Podgrzewane fotele
- Elektryczna roleta tylnej szyby
- Spryskiwacze przednich reflektorów
Auto ma design BFL. Czyli: Przedni zderzak, maska, klamki, tylni zderzak, reflektory. Środek od omegi B tylko fotele od BFL. Auto miało robioną blacharkę rok temu więc zero rdzy. Posiada LPG żeby było ekonomiczne. Spali 12/13l na 100 km. Sory że nie umyta, ale jak umyje wstawię inne foto. Myślę że się spodoba
Nie ważne czy model o którym piszę ma 5 lat, 10, 15, 20 czy 30 lat. Do tej pory ta marka jest i była o krok do przodu w porównaniu do innych. Gdy inne auta zazwyczaj nie miały ABS, więkoszość modeli miała seryjnie, gdy większość aut miało już ABS... BMW miało już w co drugim modelu kontrolę trakcji. Gdy inne auta miały silniki na gaźniku wiele modeli BMW miało już układy wtryskowe. Gdy prawie każdy automat był 3-biegowy BMW miały już 4-ro. Obecnie gdy inne auta mają 5-6 biegowe skrzynie, czasami 4-ro... w testuje się skrzynie 8 biegowe. Podczas gdy nikt w Polsce nie wiedział co to xenon-y, z fabryk w RFN zjeżdzały BMW E32 które miały je fabryczniezamontowane (niektóre modele oczywiście). Takich argumentów można by wymyślać w nieskończoność jednakże wynika z tego że praktycznie każde BMW (zwłaszcza wysokie modele) wyprzedza o kilka lat swoją konkurencję i o kilkadziesiąt auta klasy popularnej...
TRWAŁÓŚĆ i ponadczasowość
Owszem są producenci samochodów które równie szybko co BMW montują różne nowinki techniczne jednakże samochodów tych marek po kilkunastu latach na drogach praktycznie nie widać. Dlaczego? Bo już umarły śmiercią naturalną i leżą pocięte na złomie obok którego BMW w ich wieku przejeżdza najczęściej jako pracowite, robiące wiele kilometrów taxi.
Są jednak auta w których np. silniki wytrzymują równie długo co w BMW jednak... niestety karoseria nie. Dlatego takie auto nie może być ponadczasowe bo w wieku kilku lat pojawiają się kłopoty z blacharką. Łatanie dziur raczej zniechęca... a jeśli auta używamy na codzień nie ukniemy w Polsce soli zimą i innych zanieczyszczeń.
EKONOMICZNOŚĆ
Więkoszość modeli - w porównaniu do swojej konkrencji - ma dość niskie spalanie. Praktycznie w każdym teście limuzyn BMW vs Mercedes wytrywa pod tym względem BMW oferująć jeszcze ciut lepsze osiągi. Same plusy.
NAPĘD NA TYŁ
O zaletach napędu na tył osobie mającej pojęcie o motoryzacji nie trzeba mówić. W praktyce o ile nie mieszkamy w krainie wiecznych śniegów taki rodzaj napędu gwarantuje nam taką trakcę jak napęd 4x4 przy niższej masie, dużo mniejszej awaryjności i spalaniu oraz - na dobrej nawierzchni - lepsze osiągi. Można by powiedzieć więc że dla więkoszości osób jest to napęd optymalny. Oczywiście jeśli ktoś nie czuje się na siłach powinien mieć auto z kontrolą trakcji o co w BMW od kilkudziesięciu lat nie trudno - w przeciwieństwie do innych marek.
POPULARNOŚĆ
Popularność samochódów BMW jest dość duża - z punktu widzenia codziennego użytkowania to same plusy - łatwy dostęp do części, łatwiejsza praca dla mechaników, stosunkowo duży wybór samochodów na rynku wtórnym.