Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Ładna Kolekcja – Chyba każdy miłośnik motoryzacji chciałby mieć taką kolekcje
    Chyba każdy miłośnik motoryzacji chciałby mieć taką kolekcje
    13 listopada 2013, 15:24 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Wypatrzony, upatrzony, w końcu chciany – Witam, Jakiś długi czas temu Fiacik wpadł mi w oko i nękał moje sumienie, jeśli były korki jechałem inną drogą z pracy (stoi on 300m od mojego warsztatu) po czym wyłaniał mi się z zakrętu właśnie on, zawsze wbijałem w niego oczy, aż ostatnio zacząłem wcześniej przyjeżdżać do pracy aby móc sobie podjechać do niego i pooglądać, pomyśleć, i postanowiłem spróbować go wyrwać, jak niektórzy wiedzą mam kolekcję Maluchów, a ten oto pojazd jest moim idealnym gadżetem do wożenia ich na lawecie jak i kolejnym polskim autem do Kolekcji, postaram się niedługo zapukać do drzwi właściciela i po negocjować niską cenę, jak najniższą, nawet nie jestem w stanie dać za niego ceny najniższej allegro ponieważ auto jest naprawdę w słabym stanie, ale chce mu dać kolejne życie, widzę że ma słabą blacharkę, zapadnięty lewy resor, brak powietrza w oponach, pajęczyny w środku, lufcik uszkodzony wnętrze zapuszczone, długo by wymieniać, ale da się z niego zrobić rodowodowego klasyka, zobaczymy co będzie dalej
    Witam, Jakiś długi czas temu Fiacik wpadł mi w oko i nękał moje sumienie, jeśli były korki jechałem inną drogą z pracy (stoi on 300m od mojego warsztatu) po czym wyłaniał mi się z zakrętu właśnie on, zawsze wbijałem w niego oczy, aż ostatnio zacząłem wcześniej przyjeżdżać do pracy aby móc sobie podjechać do niego i pooglądać, pomyśleć, i postanowiłem spróbować go wyrwać, jak niektórzy wiedzą mam kolekcję Maluchów, a ten oto pojazd jest moim idealnym gadżetem do wożenia ich na lawecie jak i kolejnym polskim autem do Kolekcji, postaram się niedługo zapukać do drzwi właściciela i po negocjować niską cenę, jak najniższą, nawet nie jestem w stanie dać za niego ceny najniższej allegro ponieważ auto jest naprawdę w słabym stanie, ale chce mu dać kolejne życie, widzę że ma słabą blacharkę, zapadnięty lewy resor, brak powietrza w oponach, pajęczyny w środku, lufcik uszkodzony wnętrze zapuszczone, długo by wymieniać, ale da się z niego zrobić rodowodowego klasyka, zobaczymy co będzie dalej
    2 września 2013, 20:22 przez Pasja126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne

    VW Michała – X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
STS TUNING-SHOW 2013
MOTO INSPIRACJE
         
W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się     w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe)                         i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI  zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

Z poważaniem,

Włodzimierz Piotrowski

zgłoszenia samochodów:
e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl;  tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
    STS TUNING-SHOW 2013
    MOTO INSPIRACJE

    W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
    W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
    W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
    STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
    Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
    Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe) i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
    Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
    STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
    Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

    Z poważaniem,

    Włodzimierz Piotrowski

    zgłoszenia samochodów:
    e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl; tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    10 lipca 2013, 14:16 przez ~wlodek | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cmentarzysko zabytkowych aut – Wczoraj przeglądając Internet natknąłem się na wspaniałą(kiedyś) kolekcję zabytkowych aut i to nie Golf I, ale auta z lat 50 ubiegłego wieku. Człowiek, który tworzył tą kolekcję miał dojścia do ludzi, którzy wyrejestrowywali takie auta, bo pracował w urzędzie komunikacji(czy czymś podobnym) w PRLu. Różne źródła podają, że w czasach świetności człowiek ten posiadał od 300 do nawet 500 zabytkowych aut, niektóre oczywiście trochę podupadłe, niektóre całkiem na chodzie. Niestety właściciel zmarł, a jego rodzina nie mieszkała na terenie "muzeum" i nie miał się kto tym zająć, a, że posesja stała pusta przez długie lata to w końcu ktoś się tym zainteresował. Niektórzy wpadali tu tylko żeby poniszczyć co nieco, inni rozkradali auta na złom, byli też tacy co wywozili całe auta na lawetach, lub rozbierali samochody na posesji i wywozili w kawałkach. Szkoda bardzo tej kolekcji, gdzieś wyczytałem nawet, że właściciel występował do władz komunistycznych o dofinansowanie na zbudowanie pawilonów, ale wiadomo jak to było w tamtych czasach... Mówi się, że była to jedna z największych takich kolekcji na świecie. Najlepsze, że to wszystko dzieje się 3 kilometry ode mnie, a ja, wielki fan motoryzacji o niczym nie wiedziałem :D 
Naprawdę smutne, że takie okazy się marnują, nie mówiąc o Syrenkach bo są STOSUNKOWO młode, ale na przykład te nieznane mi auta z lat 50...
Tutaj wywiad z synem kolekcjonera: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?PHPSESSID=a9a5b39a09b3f7e637fb3c3f3b61631b&topic=8333.0;wap2
A tutaj trochę zdjęć: http://www.forgotten.pl/miejsce.php?id=1395 , http://wikimapia.org/26120342/pl/Cmentarz-starych-samochodów
    Wczoraj przeglądając Internet natknąłem się na wspaniałą(kiedyś) kolekcję zabytkowych aut i to nie Golf I, ale auta z lat 50 ubiegłego wieku. Człowiek, który tworzył tą kolekcję miał dojścia do ludzi, którzy wyrejestrowywali takie auta, bo pracował w urzędzie komunikacji(czy czymś podobnym) w PRLu. Różne źródła podają, że w czasach świetności człowiek ten posiadał od 300 do nawet 500 zabytkowych aut, niektóre oczywiście trochę podupadłe, niektóre całkiem na chodzie. Niestety właściciel zmarł, a jego rodzina nie mieszkała na terenie "muzeum" i nie miał się kto tym zająć, a, że posesja stała pusta przez długie lata to w końcu ktoś się tym zainteresował. Niektórzy wpadali tu tylko żeby poniszczyć co nieco, inni rozkradali auta na złom, byli też tacy co wywozili całe auta na lawetach, lub rozbierali samochody na posesji i wywozili w kawałkach. Szkoda bardzo tej kolekcji, gdzieś wyczytałem nawet, że właściciel występował do władz komunistycznych o dofinansowanie na zbudowanie pawilonów, ale wiadomo jak to było w tamtych czasach... Mówi się, że była to jedna z największych takich kolekcji na świecie. Najlepsze, że to wszystko dzieje się 3 kilometry ode mnie, a ja, wielki fan motoryzacji o niczym nie wiedziałem :D
    Naprawdę smutne, że takie okazy się marnują, nie mówiąc o Syrenkach bo są STOSUNKOWO młode, ale na przykład te nieznane mi auta z lat 50...
    Tutaj wywiad z synem kolekcjonera: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?PHPSESSID=a9a5b39a09b3f7e637fb3c3f3b61631b&topic=8333.0;wap2
    A tutaj trochę zdjęć: http://www.forgotten.pl/miejsce.php?id=1395 , http://wikimapia.org/26120342/pl/Cmentarz-starych-samochodów
    18 maja 2013, 19:57 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Kolekcja – Niedawno znalazłem kolekcje która należała do mojego dziadka i składała się z 12 szklanek i 9 kieliszków. Zrobiłem zdjęcie każdemu z rodzajów ilustracji na szkle.
    Niedawno znalazłem kolekcje która należała do mojego dziadka i składała się z 12 szklanek i 9 kieliszków. Zrobiłem zdjęcie każdemu z rodzajów ilustracji na szkle.
    3 kwietnia 2013, 17:21 przez Czechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Chciałbym taką kolekcję :D –
    28 maja 2012, 17:09 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dlaczego takie stare, piękne samochody nie są produkowane dziś? Dziś dba się tylko o to, żeby samochód był drogi i nowoczesny, ale dlaczego nie myslą o pięknych "kwadratowych" kształtach starych BMW? Dlaczego wyprodukowano tylko 457 aut? Kto dziś nie miałby chęci przejechać się takim samochodem, z takim brzmieniem i z konikami pod maską? A więc teraz trochę o Historii tego pięknego auta:

    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych. Od M1 na dobre rozpoczęła się historia M GmbH - nadwornego tunera samochodów z biało-niebieską szachownicą na masce. Zaprezentowane jesienią 1978 roku, do dziś pozostaje jedynym modelem BMW z umieszczonym centralnie silnikiem. Rzędowa "szóstka" o pojemności 3,5 litra generowała moc 277 KM i współpracowała z 5-biegową, ręczną skrzynią. M1 rozpędzało się do setki w 5,6 s i mogło mknąć z prędkością 260 km/h. Nowe BMW M1 (E26) kosztowało przed laty 100 tys. marek, czyli równowartość czterech nieźle wyposażonych egzemplarzy BMW 323i. W roku 1976 powołano do życia nową klasę w wyścigach samochodów turystycznych - Grupę 5. Nowym polem do popisu z miejsca zainteresowało się bawarskie BMW, które mimo znakomitych pojazdów nie mogło dotychczas pokonać w pozostałych grupach modeli marki Porsche. Sportowy oddział koncernu, BMW Motorsport GmbH, podjął niemal natychmiast współpracę z Lamborghini i studiem ItalDesign, czego owocem wkrótce okazał się niezwykły model - M1.

    Linie nowego samochodu nakreślił sam Giorgetto Giugiaro, który czerpał inspiracje z koncepcyjnego modelu Turbo skonstruowanego w 1972 roku z okazji Letnich Igrzysk Olimpijskich w Monachium. Po raz pierwszy w historii BMW (biorąc pod uwagę tylko samochody wytwarzane seryjnie) pojawiły się chowane reflektory a na tyle zamontowano aż dwa firmowe znaczki - prawdziwy znak rozpoznawczy pierwszej "emki". Zestrojenie zawieszenia i opracowanie konstrukcji nośnej (stalowa, rurowa rama z kwadratowymi panelami), do której przymocowywano karoserię z tworzyw sztucznych powierzono Lamborghini. Włosi zaproponowali wielowahaczową konstrukcję (wahacze o różnej długości) z odpowiednio grubymi sprężynami i gazowymi amortyzatorami Bilstein z możliwością ustawienia ich wysokości. Rezultat przeszedł chyba oczekiwania - M1 do dziś słynie ze znakomitego prowadzenia. Start w wyścigach GT wymagał wyprodukowania co najmniej 400 ulicznych odpowiedników modelu wyścigowego, z czym M GmbH nie miało w ogóle wcześniej do czynienia. Produkcją miała zająć się firma Lamborghini (dla pewności czego włoski rząd zainwestował wówczas w koncern z Sant′Agata Bolognese przeszło milion funtów), ale zanim projekt na dobre się rozkręcił splajtowała. BMW zwinęło w kwietniu 1978 roku niedokończone projekty (w tym siedem zbudowanych już prototypów) i zaczęło od nich prace z własnymi specjalistami. Finalne składanie samochodu w całość powierzono firmie Baur ze Stuttgartu (od Marchesi z Modeny przybywało podwozie i rama nośna, do których turyńskie ItalDesign montowało nadwozie, na którego potrzeby musiało uruchomić specjalną linię produkcyjną).

    M1 miało mieć pierotnie swoją premierę już w marcu 1978 roku na salonie w Genewie a latem wystartować w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Pech z Lamborghini niestety przekreślił te plany. Wyścigowe auto pokazano po raz pierwszy dziennikarzom wiosną 1978 roku na Stadionie Olimpijskim w Monachium. Jesienią w Paryżu zadebiutowała odmiana cywilna, od której wyścigowe M1 odróżniało się przede wszystkim potężnymi spoilerami z przodu i z tyłu oraz wystającymi nadkolami, które musiały pomieścić szerokie slicki. W tym samym czasie FIA zmieniła przepisy grupy 5, które dopuszczały teraz starty dopiero po wyprodukowaniu 400 szosowych aut a nie przed czy w trakcie produkcji - kolejny pech! Na tym zła passa niestety się nie skończyła - gdy w lutym 1981 roku w końcu osiągnięto pułap 400 aut grupa 5 uległa przedawnieniu i M1 ostatecznie praktycznie nigdy, poza Le Mans, w niej nie wystartowało (było dopuszczone jedynie do regulowanej innymi przepisami grupy prototypów).

    Już wcześniej znaleziono wyjście awaryjne. Tylko i wyłącznie dla M1 stworzono formułę ProCar, której wyścigi odbywały się niemal przed każdym europejskim Grand Prix Formuły 1. W nowej serii startowały zarówno prywatne zespoły jak i po pięciu kierowców prosto z F1, którym samochody dostarczało samo BMW. ProCar przetrwało dwa sezony.

    W roku 1979 M1 pojawiło się na Le Mans, gdzie odnotowało swój najlepszy wynik - 6 miejsce w generalce i 2 w klasie. Samochód startujący z numerem 76 otrzymał malowanie nadwozia od samego Andy′ego Warhola, który starał się uchwycić wrażenie prędkości. Pojazd od początku spoczywa w rękach BMW i nie jest na sprzedaż za żadną cenę (a ponoć proponowano już za niego olbrzymie kwoty). Rok później w Le Mans wystartowało aż 5 sztuk M1. Trzy w nich nie dojechały do mety, pozostałe ukończyły wyścig na 14 i 15 miejscu ogólnie oraz 4 i 5 w swojej klasie (to drugie należało do fabrycznego zespołu). W roku 1981 auto mogło oficjalnie przystąpić do grupy 5. Z sześciu sztuk na mecie stawiła się tylko jedna. Dojechała na 16 pozycji generalnie i 5 w klasie. Nie lepiej było w kolejnym roku. Do mety dojechało tylko jedno M1 z trzech. Było 18 w generalce, ale 3 w grupie 5, która z sezonem 1983 przestała istnieć. W kolejnych latach (do 1986 roku włącznie) BMW M1 w ramach prywatnych zespołów startowało w Le Mans w grupie B, bez większych sukcesów.

    Sercem M1 była nowoczesna jednostka napędowa o pojemności 3,5 litrów wywodząca się bezpośrednio z silnika napędzającego wyścigowy model 3.0 CLS startujący w grupie 2. Wyposażono ją w cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu, suchą miskę olejową, pośredni, mechaniczny układ wtryskowy opracowany przez Kugelfischer-Boscha i zapłon Magnetti Marelli. Silnik zamontowano w pozycji centralnej, po raz pierwszy i jak na razie ostatni w historii BMW. Właśnie dlatego Niemcy zwrócili się do Lamborghini, które specjalizowało się w kim właśnie układzie od 1966 roku (Miura). Silnik współpracował z pięciostopniową, ręczną przekładnią i napędzał tylną oś. Na cywilny użytek jednostkę stłamszono do zaledwie 277 KM, w torowym boju rozwijała 200 koni więcej. Kilka egzemplarzy wyposażono w turbodoładowanie. Efekt trudno sobie wyobrazić - ponad 850 KM przy masie całego samochodu ledwie przekraczającej jedną tonę!!

    Produkcja supercoupe zakończyła się w 1981 roku. Powstało 400 aut ulicznych i 56 wyścigowych. Z czasem większość wyścigowych egzemplarzy przeszła w całkowity spoczynek zasilając przede wszystkim kolekcje pasjonatów, ale niektóre z nich wyjeżdżają (bardzo okazjonalnie) na tor do dnia dzisiejszego. A więc skoro tyle atutów, dlaczego to przepiękne BMW M1 nie jest produkowane do dziś? Zastanówcie wszyscy się dobrze, co robicie ze starymi samochodami, które po odrestaurowaniu mogły by cieszyć oko. Samochody też mają duszę!


    Jeszce chociaż 1 zdjęcie, lecz znaleźć zdjęcia tych pięknych okazów to nie problem:

    http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-M1_Procar_1978_1280x960_wallpaper_01.jpg
    7 kwietnia 2012, 11:42 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj