Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    20 lipca 2015, 10:20 przez Michas322Cars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Golf 2 VRT 800KM + – 1/4 Mili : 9,626 @ 243,723 Kmh
    1/4 Mili : 9,626 @ 243,723 Kmh
    27 kwietnia 2014, 2:15 przez repet69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Auta syna szefa :) – Pierwszy na plan idzie nissan 200sx, Jedna turbospreżarka 280 KM, do setki 5,9s, pali podobnie jak Skyline ale tym się da podobnież przejechać 250km, prędkość ? nie wie bo po prostu brakuje skali na blacie obrotomierz jak i prędkościomierz zamknięty wg. GPS 192mph czyli jakieś 307 kmh. Jest to jego 12 auto w ciągu 7 lat reszta poszła na żyletki bo nic z nich nie dało się zrobić. O drugim wiem tyle ze jest to auto na dragi w których startuje ze swoim ojcem 
Powrzucam jeszcze parę zdjęć z mojej kolekcji.
    Pierwszy na plan idzie nissan 200sx, Jedna turbospreżarka 280 KM, do setki 5,9s, pali podobnie jak Skyline ale tym się da podobnież przejechać 250km, prędkość ? nie wie bo po prostu brakuje skali na blacie obrotomierz jak i prędkościomierz zamknięty wg. GPS 192mph czyli jakieś 307 kmh. Jest to jego 12 auto w ciągu 7 lat reszta poszła na żyletki bo nic z nich nie dało się zrobić. O drugim wiem tyle ze jest to auto na dragi w których startuje ze swoim ojcem
    Powrzucam jeszcze parę zdjęć z mojej kolekcji.
    15 kwietnia 2014, 17:53 przez SPEDYTOR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    Własne

    Moja Yamaha JOG RR – Odpowiedź na to jak powinien wyglądać tuning skutera...  
Super Przyspieszenie jakieś 2sek do 50/kmh i prędkość maksymalna 96.
    Odpowiedź na to jak powinien wyglądać tuning skutera...
    Super Przyspieszenie jakieś 2sek do 50/kmh i prędkość maksymalna 96.
    23 marca 2014, 19:33 przez kuba1997xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Silnik: R5 2,0 l (1998 cm³), DOHC, Turbo
    Moc: 220 KM (162 kW) przy 5750 obr/min
    Maks. Moment: 310 N•m przy 2500 obr/min
    0-100 km/h: 6,5s
    V-max: 250 kmh/h
    17 lutego 2014, 21:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    13 listopada 2013, 10:03 przez ~pasjonata444 | Do ulubionych | Skomentuj
    The World fastest BMW E36 M3 7.603 s / 286,81 kmh
    19 września 2013, 15:42 przez zoth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nie było ABS, ESP i innych ale był napęd na tył i pełno mocy – W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia. 
Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi, 
Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej 
(montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz. 
ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo. 
Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia.
    Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
    W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi,
    Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej
    (montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
    Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
    stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
    masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
    Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz.
    ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
    W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo.
    Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
    Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
    Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
    Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
    zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
    Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
    która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
    Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
    Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
    W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
    Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
    druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    17 września 2013, 10:31 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Land Rover Range Rover Sport Mansory – 4.2 V8 425 KM Supercharger, AWD, top speed 250 kmh
    4.2 V8 425 KM Supercharger, AWD, top speed 250 kmh
    8 kwietnia 2013, 16:12 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Octavia VRS hb – motor 2.0 TFSI, który napędza Octavię VRS, osiąga tu 494KM przy 7800 obr.min., a maksymalny moment obrotowy 443 Nm dostępny jest przy 3700 obr.min_1000 kg silnik zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 kmh w 2.7 sek
    Motor 2.0 TFSI, który napędza Octavię VRS, osiąga tu 494KM przy 7800 obr.min., a maksymalny moment obrotowy 443 Nm dostępny jest przy 3700 obr.min_1000 kg silnik zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 kmh w 2.7 sek
    9 grudnia 2012, 18:07 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)