Aktywny w latach 1997-1998. Silnik V8 3.5L (VRH35L), 650 KM i 706 Nm. Masa 1029 kg. Największy sukces w wyścigach, to wysokie trzecie miejsce, podczas Le Mans 1998, R390 GT1 ustąpił tylko dwóm Porsche 911 GT1. Ciekawostka - zbudowano dwie wersje drogowe R390.
Narazie wiadomo tylko o trzech silnikach. Niemoge doczekac sie AMG i Brabusa
S350 – 3.0 V6 turbodiesel (258 KM)
S500 – 4.7 V8 benzyna (455 KM)
S400 Hybrid – 3.5 V6 benzyna (306 KM)
Triumph Stag - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu.
Może i ma już 21 lat i dla niektórych to stary złom, ale takie właśnie samochody kocham bo mają w sobie to coś.
Pod maską 2,5l tds 143 KM
Przejechane 160 tys.