Szukaj
Znalazłem 23 takie materiały
Toyota Celica AT180
R4 4a-fe 105HP
1993r
Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
Wnętrze z GTi oprócz foteli.
Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
E32
BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.
W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.
Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).
Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).
Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min
735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min
740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min
750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min
B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min
BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.
Alpina B11
W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.
W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.
Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:
Informacje ogólne:
Model: CBR 125R
Rok: 2007
Kategoria: Sport
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 124,7 ccm
Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
Stopień sprężania: 11,0:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch
Wymiary i wagi:
Waga na sucho: 127,3 kg
Wysokość siodła: 776 mm
Długość całkowita: 1,920 mm
Prześwit: 172 mm
Rozstaw osi: 1,294 mm
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym
Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy: 276 mm
Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy: 220 mm
Prędkości i przyspieszenie:
[Moje] 0-100: ok. 13 sek
[Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg
Inne dane:
Zbiornik paliwa: 10 litrów
Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
Pozdrawiam,
milek0695
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »