Dojechaliśmy do końca KJS-u dziś ostatnia część czyli sam KJS i jazda wokół trzepaka jak to kiedyś mówiono. Próby zlokalizowane na różnych placach i obiektach są teraz coraz bardziej atrakcyjne dla kierowców jaki samych kibiców. Próby z reguły są bardzo łatwe ale mimo to zdarzają się wypadki, a tym przypadku dachowanie. Załodze nic się nie stało ale. A co ja będę gadał. Oglądamy i SUBSKRYBUJEMY.
Dziś dużo teorii przede wszystkim omawiamy książkę drogową i to wszystko co w niej jest ważnego dla was czyli kierowcy i pilota. Znaki, harmonogram, no i jak interpretować próby by nie pomylić trasy. A co ja wam tam będę mówił musicie sami to zobaczyć. Zapraszam na kolejny odcinek z serii od zera do drivera.
Skoro mamy już samochód, to czas na twój pierwszy amatorski rajd. Nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać? Nic straconego wystarczy obejrzeć odcinek w którym krok po kroku pokazuję co trzeba zrobić. Zachęcam was wszystkich do dzielenia się filmem jak i komentowania i zadawania pytań. Odcinek podzieliłem i dziś oddaję wam cz.1. Materiału i wiedzy jest bardzo dużo i nie chciałem robić 30 min odcinka.
Witajcie !!!! W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o klasie RWD w KJS która już od jakiegoś czasu jest naprawdę mocno obsadzoną klasą w każdym amatorskim rajdzie . Dziś zdradzam wam receptę na dobre BMW 318is które za sprawą dobrego kierowcy jest w stanie wbić się w pierwszą piątkę klasyfikacji generalnej rajdu . Umiejętności talent i odrobinę szczęścia w połączeniu z dobrze przygotowanym samochodem równa się sukces murowany. Zapraszam na dawkę dobrych informacji o BMW RALLY or RACE.
Cześć moi drodzy! Już czas na nowy odcinek w którym jak już zapowiadałem będzie wszystko o KJS. Jak zacząć jakie auto kupić, jak je wyposażyć ect... W pierwszym odcinku opowiadam o moich typach aut które bym kupił do rajdów amatorskich. Serdecznie zapraszam wszystkich do oglądania i komentowania - pamiętajcie że każdy komentarz może być wytypowany do małej nagrody (bezrękawnik).