Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Klocki Lego poziom pro – K20A
    K20A
    21 grudnia 2013, 17:00 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Hondy w swoim żywiole. Dobra walka.
    22 października 2013, 14:12 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jakiś czas temu, zaczęło się szukanie optymalnego potencjału silnika modeli 86/BRZ/FR-S. Jak to zwykle bywa, wiele silników i innych części trzeba popsuć, aby znaleźć to, co wiedzą dzisiaj właściciele B18C, K20A, 4G63T, RB26DETT, 4A-GE czy 2JZ-GTE. Póki co, Crawford Performance - specjaliści od samochodów Subaru, zbudowali niemal 500-konną (w zależności od mapy i paliwa) bestię, a dziennikarze MotorTrend ją przetestowali.
    25 sierpnia 2013, 20:31 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Integra DC5 – Najmocniejsza wersja: wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 220 KM 196 Nm.
    Najmocniejsza wersja: wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 220 KM 196 Nm.
    Honda Integra DC5 – Znana też jako Acura RSX. Poprzednie generacje Integry wychodziły również jako sedan, natomiast ostatnia była dostępna tylko w nadwoziu coupe. Produkowana od 2001 do 2006 roku. Silnik w najmocniejszej wersji (Integra Type R) : wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 220 KM.
    Znana też jako Acura RSX. Poprzednie generacje Integry wychodziły również jako sedan, natomiast ostatnia była dostępna tylko w nadwoziu coupe. Produkowana od 2001 do 2006 roku. Silnik w najmocniejszej wersji (Integra Type R) : wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 220 KM.
    Najpiękniejszy krzykacz jaki widziałem. Nie interesuje mnie wyścig ale dźwięk
    20 grudnia 2012, 20:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)