Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Japanese & German cars – Każdemu dobrze znane i lubiane pojazdy japońskiej jak i niemieckiej motoryzacji
    Każdemu dobrze znane i lubiane pojazdy japońskiej jak i niemieckiej motoryzacji
    6 sierpnia 2013, 10:10 przez damien1708 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 lipca 2013, 18:35 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VTEC – Jednostka o symbolu D16Z6, zdjęcie zrobione podczas Meeting Of Japanese Toys 2012
    Jednostka o symbolu D16Z6, zdjęcie zrobione podczas Meeting Of Japanese Toys 2012
    6 lipca 2013, 11:58 przez kawior2585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Meeting Of Japanese Toys 2012 – MOJT 2012 Włocławek. Była okazja aby zobaczyć i posłuchać kilka naprawdę doinwestowanych projektów
    MOJT 2012 Włocławek. Była okazja aby zobaczyć i posłuchać kilka naprawdę doinwestowanych projektów
    16 czerwca 2013, 14:09 przez kawior2585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Japanese Touring Car Championship Honda Accord – Japanese Touring Car Championship to japońska seria wyścigowa z lat 80 i 90 (podobno ma zostać wskrzeszona w 2013 roku!). Na przełomie tych lat, seria była zdominowana przez Nissana Skyline GT-R R32 (cztery tytuły mistrza), natomiast później jeździły tam popularne dziś na polskich drogach samochody, takie jak np. BMW E36, Nissan Primera, Mazda 323F, Opel Vectra itp., a wśród nich była też wspomniana Honda Accord, która dwa razy wywalczyła tytuł mistrza (1996 i 1997 rok). Masa samochodu to ledwie 975 kg, a pod maską wolnossący silnik 2.0L o mocy 280 KM, który bazował na H22A.
    Japanese Touring Car Championship to japońska seria wyścigowa z lat 80 i 90 (podobno ma zostać wskrzeszona w 2013 roku!). Na przełomie tych lat, seria była zdominowana przez Nissana Skyline GT-R R32 (cztery tytuły mistrza), natomiast później jeździły tam popularne dziś na polskich drogach samochody, takie jak np. BMW E36, Nissan Primera, Mazda 323F, Opel Vectra itp., a wśród nich była też wspomniana Honda Accord, która dwa razy wywalczyła tytuł mistrza (1996 i 1997 rok). Masa samochodu to ledwie 975 kg, a pod maską wolnossący silnik 2.0L o mocy 280 KM, który bazował na H22A.
    Japanese Grand Touring Championship – Fotka z lat 90. Dwie Toyoty Supry + Lamborghini Diablo. A przed nimi... Mazda MX-5! Do dziś jest to jeden z najbardziej unikalnych samochodów w historii JGTC (dzisiejsze Super GT). MX-5 została przygotowana przez Nogami Project (NOPRO), jeździła w klasie GT300, pod maską miała silnik Wankla 13B o mocy ponad 300 KM.
    Fotka z lat 90. Dwie Toyoty Supry + Lamborghini Diablo. A przed nimi... Mazda MX-5! Do dziś jest to jeden z najbardziej unikalnych samochodów w historii JGTC (dzisiejsze Super GT). MX-5 została przygotowana przez Nogami Project (NOPRO), jeździła w klasie GT300, pod maską miała silnik Wankla 13B o mocy ponad 300 KM.
    Japanese Dragon –
    6 lutego 2013, 18:10 przez ~wrx | Do ulubionych | Skomentuj
    Japanese Cars –
    20 stycznia 2013, 21:26 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japanese Domestic Market – Nissan Silvia S15, Nissan Skyline R34 i Toyota Cresta X100. Trzy samochody charakterystyczne dla rynku japońskiego (JDM), które niestety nigdy nie wychodziły z kierownicą po "naszej" stronie.
    Nissan Silvia S15, Nissan Skyline R34 i Toyota Cresta X100. Trzy samochody charakterystyczne dla rynku japońskiego (JDM), które niestety nigdy nie wychodziły z kierownicą po "naszej" stronie.
    24 grudnia 2012, 19:37 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Japanese and American Muscle? –
    4 listopada 2012, 19:30 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)