Japanese Touring Car Championship to japońska seria wyścigowa z lat 80 i 90 (podobno ma zostać wskrzeszona w 2013 roku!). Na przełomie tych lat, seria była zdominowana przez Nissana Skyline GT-R R32 (cztery tytuły mistrza), natomiast później jeździły tam popularne dziś na polskich drogach samochody, takie jak np. BMW E36, Nissan Primera, Mazda 323F, Opel Vectra itp., a wśród nich była też wspomniana Honda Accord, która dwa razy wywalczyła tytuł mistrza (1996 i 1997 rok). Masa samochodu to ledwie 975 kg, a pod maską wolnossący silnik 2.0L o mocy 280 KM, który bazował na H22A.
Fotka z lat 90. Dwie Toyoty Supry + Lamborghini Diablo. A przed nimi... Mazda MX-5! Do dziś jest to jeden z najbardziej unikalnych samochodów w historii JGTC (dzisiejsze Super GT). MX-5 została przygotowana przez Nogami Project (NOPRO), jeździła w klasie GT300, pod maską miała silnik Wankla 13B o mocy ponad 300 KM.
Nissan Silvia S15, Nissan Skyline R34 i Toyota Cresta X100. Trzy samochody charakterystyczne dla rynku japońskiego (JDM), które niestety nigdy nie wychodziły z kierownicą po "naszej" stronie.