Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Volvo i kawałek Iso Rivolta –
    11 lipca 2014, 21:08 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nawet nie miałem pojęcia o istnieniu tych samochodów.
    24 kwietnia 2014, 20:30 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iso Grifo – Iso Grifo w magiczny sposób łączyło piękną włoską stylistykę Giorgetto Giugiaro z brutalną mocą amerykańskich V8.
    Iso Grifo w magiczny sposób łączyło piękną włoską stylistykę Giorgetto Giugiaro z brutalną mocą amerykańskich V8.
    20 marca 2014, 14:35 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl

    Iso Lele – Iso Lele było ogniwem, które powstało aby zapełnić lukę pomiędzy modelami Grifo i Fidia. Zgodnie z filozofią firmy łączyło piękne włoskie nadwozie (zaprojektowane przez Bertone) z mocnym amerykańskim V8. Takie połączenie do dziś zdaje egzamin, pozwalając utrzymywać serwisowanie silnika w rozsądnych kosztach, mimo nieprawdopodobnej unikatowości samochodu. Iso Lele powstało w zaledwie 285 sztukach, z czego posiadających najmocniejszych, 360-konny silnik Forda wersji F Sport powstało jedynie 24!
    Iso Lele było ogniwem, które powstało aby zapełnić lukę pomiędzy modelami Grifo i Fidia. Zgodnie z filozofią firmy łączyło piękne włoskie nadwozie (zaprojektowane przez Bertone) z mocnym amerykańskim V8. Takie połączenie do dziś zdaje egzamin, pozwalając utrzymywać serwisowanie silnika w rozsądnych kosztach, mimo nieprawdopodobnej unikatowości samochodu. Iso Lele powstało w zaledwie 285 sztukach, z czego posiadających najmocniejszych, 360-konny silnik Forda wersji F Sport powstało jedynie 24!
    20 marca 2014, 14:43 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl

    Iso Grifo '61 – Osiąga 270km/h i ma 7 litrowy V8 Chevy. Pasuje?
    Osiąga 270km/h i ma 7 litrowy V8 Chevy. Pasuje?
    10 marca 2014, 18:51 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iso Grifo 90 –
    21 lutego 2014, 12:33 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Iso Grifo 7 –
    26 lutego 2013, 7:20 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Escort 1700t – Po wprowadzeniu modelu Escort Mk3 w 1980 roku, Ford Motorsport podjął się rozwoju tylno napędowego samochodu z turbodoładowanym silnikiem, który mógłby startować w rajdach Grupy B. Opracowywany pojazd otrzymał nazwę Escort RS 1700T. Nad rozwojem tego projektu opiekę sprawował John Wheeler. Standardowy Escort Mk3 został przebudowany pod silnik turbo Transaxle (układ transaxle – skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym).  W 1982 roku powyższy projekt powinien zostać homologowany do Grupy B, jednakże został on odstawiony na rzecz nowego projektu pod nazwą RS 200. Zdecydowano, że w nowym samochodzie bezwzględnie należy zamontować napęd na cztery koła, co pomoże nawiązać walkę z dominującymi w grupie modelami takimi jak Audi Quattro.

Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.

Nadwozie: Coupe
Motor
Liczba i rodzaj cylindrów: R4
Ładowanie Turbo
Pojemność skokowa (cm ³): 1700
Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
Felgi i opony
Przód: 230/45 VR16
Tył: 275/40 VR16
Masa własna (ISO, w kg): 900
Produkcja: 1981
    Po wprowadzeniu modelu Escort Mk3 w 1980 roku, Ford Motorsport podjął się rozwoju tylno napędowego samochodu z turbodoładowanym silnikiem, który mógłby startować w rajdach Grupy B. Opracowywany pojazd otrzymał nazwę Escort RS 1700T. Nad rozwojem tego projektu opiekę sprawował John Wheeler. Standardowy Escort Mk3 został przebudowany pod silnik turbo Transaxle (układ transaxle – skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). W 1982 roku powyższy projekt powinien zostać homologowany do Grupy B, jednakże został on odstawiony na rzecz nowego projektu pod nazwą RS 200. Zdecydowano, że w nowym samochodzie bezwzględnie należy zamontować napęd na cztery koła, co pomoże nawiązać walkę z dominującymi w grupie modelami takimi jak Audi Quattro.

    Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.

    Nadwozie: Coupe
    Motor
    Liczba i rodzaj cylindrów: R4
    Ładowanie Turbo
    Pojemność skokowa (cm ³): 1700
    Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
    Felgi i opony
    Przód: 230/45 VR16
    Tył: 275/40 VR16
    Masa własna (ISO, w kg): 900
    Produkcja: 1981
    6 lutego 2013, 0:49 przez FordBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Iso Grifo GT Coupe –
    29 listopada 2012, 11:37 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    URSUS C-385 – Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.

Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.

Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
    Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
    Silnik:
    typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
    max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
    liczba cylindrów: 4,
    pojemność: 4562 cm³.

    Układ napędowy:
    sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
    skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
    całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

    Układy jezdne:
    oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
    mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
    hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
    prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
    układ pneumatyczny hamowania przyczep.

    Układy agregowania
    pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
    regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
    TUZ kat. II wg ISO
    udźwig na końcach ramion 1700 kg
    WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
    masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
    klasa 1,4
    26 czerwca 2012, 18:46 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)