Szukaj
Znalazłem 70 takich materiałów
Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.
Nadwozie: Coupe
Motor
Liczba i rodzaj cylindrów: R4
Ładowanie Turbo
Pojemność skokowa (cm ³): 1700
Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
Felgi i opony
Przód: 230/45 VR16
Tył: 275/40 VR16
Masa własna (ISO, w kg): 900
Produkcja: 1981
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.
Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.
Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.
Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4