Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Toyota Celica Coupe (TA40) – Oldschoolowa Celica z drugiej generacji. Była też wersja w nadwoziu liftback oraz kabriolet. Najmocniejsza wersja (z 1977 roku) miała 2 litrowy silnik o mocy 130 KM, masa samochodu to 1055 kg. Wersja startująca w rajdach WRC miała 245 KM, samochód używany był też w amerykańskiej lidzie IMSA (silnik 250 KM) oraz w japońskich grand prix (silnik z twin turbo, brak info o mocy).
    Oldschoolowa Celica z drugiej generacji. Była też wersja w nadwoziu liftback oraz kabriolet. Najmocniejsza wersja (z 1977 roku) miała 2 litrowy silnik o mocy 130 KM, masa samochodu to 1055 kg. Wersja startująca w rajdach WRC miała 245 KM, samochód używany był też w amerykańskiej lidzie IMSA (silnik 250 KM) oraz w japońskich grand prix (silnik z twin turbo, brak info o mocy).
    RX-7 IMSA – Widziałem na mk tą mazdę i znalazłem jej zdjęcie z toru.
    Widziałem na mk tą mazdę i znalazłem jej zdjęcie z toru.
    13 kwietnia 2013, 14:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 M3 GT – GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
    Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
    Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
    Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
    W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    9 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    22 marca 2013, 18:08 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Imsa Gallardo –
    19 stycznia 2013, 13:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 90 Quattro IMSA 1989 –
    30 marca 2012, 22:41 przez pawweel91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co prawda to sam dźwięk ale i tak chętnie ustawie go na budzik