Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Pomóżmy Mateuszowi – Ponad dwa miesiące i 1,5 tys. elementów potrzebował 20-letni Mateusz Wawrowski, by zbudować warszawski autobus Ikarus 260.04 z klocków Lego. Taki pojazd będzie mógł zbudować każdy, jeśli wygra on konkurs firmy produkującej znane klocki
Budowa trwała ponad dwa miesiące, zużył na niego ponad 1500 elementów, które kupił w sklepach Lego. - Autobus jest w biało–czerwony jak w czasach PRL. Otrzymał warszawskie oznaczenia, czyli herb miasta - syrenkę oraz numery taborowe. Ma też logo Ikarusa – mówi Mateusz. Dodaje, że jego autobus to miniatura Ikarusa 260.04 o numerze taborowym 289, który należy do Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie.
- Pojazd został zbudowany w skali 1:25. Autobus ma 44 cm długości, 10 cm szerokości oraz 12,4 cm wysokości. Ma otwierane wszystkie drzwi oraz skrętną przednią oś. W środku znajdują się pasażerowie, którzy zajęli prawie wszystkie 22 miejsca siedzące dostępne w Ikarusie – wylicza młody konstruktor. Dodaje, że nie mogło zabraknąć kierowcy, który siedzi w swojej kabinie i kieruje pojazdem. Ma do swojej dyspozycji kilka ważnych elementów: prędkościomierz, dużą kierownicę, gaśnicę, skrzynię biegów oraz kubek z ciepłą herbatą. - Drzwi od kabiny się otwierają, kierowca może spokojnie wysiąść z autobusu – opowiada Mateusz.
Jego Ikarus 260.04 bierze udział w konkursie LEGO Cuusoo: http://lego.cuusoo.com/ideas/view/38877 - 
Potrzebuję aż 10 tysięcy głosów. Jeśli je uzbieram, to pojazd będzie wyprodukowany w formie zestawów Lego – tłumaczy. I zachęca do głosowania. - Może wkrótce Ikarus 260.04 będzie pierwszym polskim oficjalnym zestawem klocków Lego, dostępnym na całym świecie? – zastanawia się Mateusz.
    Ponad dwa miesiące i 1,5 tys. elementów potrzebował 20-letni Mateusz Wawrowski, by zbudować warszawski autobus Ikarus 260.04 z klocków Lego. Taki pojazd będzie mógł zbudować każdy, jeśli wygra on konkurs firmy produkującej znane klocki
    Budowa trwała ponad dwa miesiące, zużył na niego ponad 1500 elementów, które kupił w sklepach Lego. - Autobus jest w biało–czerwony jak w czasach PRL. Otrzymał warszawskie oznaczenia, czyli herb miasta - syrenkę oraz numery taborowe. Ma też logo Ikarusa – mówi Mateusz. Dodaje, że jego autobus to miniatura Ikarusa 260.04 o numerze taborowym 289, który należy do Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie.
    - Pojazd został zbudowany w skali 1:25. Autobus ma 44 cm długości, 10 cm szerokości oraz 12,4 cm wysokości. Ma otwierane wszystkie drzwi oraz skrętną przednią oś. W środku znajdują się pasażerowie, którzy zajęli prawie wszystkie 22 miejsca siedzące dostępne w Ikarusie – wylicza młody konstruktor. Dodaje, że nie mogło zabraknąć kierowcy, który siedzi w swojej kabinie i kieruje pojazdem. Ma do swojej dyspozycji kilka ważnych elementów: prędkościomierz, dużą kierownicę, gaśnicę, skrzynię biegów oraz kubek z ciepłą herbatą. - Drzwi od kabiny się otwierają, kierowca może spokojnie wysiąść z autobusu – opowiada Mateusz.
    Jego Ikarus 260.04 bierze udział w konkursie LEGO Cuusoo: http://lego.cuusoo.com/ideas/view/38877 -
    Potrzebuję aż 10 tysięcy głosów. Jeśli je uzbieram, to pojazd będzie wyprodukowany w formie zestawów Lego – tłumaczy. I zachęca do głosowania. - Może wkrótce Ikarus 260.04 będzie pierwszym polskim oficjalnym zestawem klocków Lego, dostępnym na całym świecie? – zastanawia się Mateusz.
    Ikarus z Narodowym w tle – Coraz trudniej już  go spotkać na ulicach Warszawy
    Coraz trudniej już go spotkać na ulicach Warszawy
    17 lutego 2013, 22:39 przez kaamil04 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ikarus – Legenda sama w sobie
    Legenda sama w sobie
    9 października 2012, 19:25 przez Karp96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ikarus 280 – Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26)  nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26) nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    3 sierpnia 2012, 12:44 przez Szykusfb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    phototrans.pl

    Ikarus 280 – Nie wiem jak wy, ale ja lubiłem jeździć tymi autobusami.
    Nie wiem jak wy, ale ja lubiłem jeździć tymi autobusami.
    2 kwietnia 2012, 0:09 przez MeeF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj